  • 1. Data: 2004-03-25 14:08:55
    Temat: Abonament RTV ?
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    Witam !
    Mam pytanie, czy abonament RTV płaci sie od kazdego odbiornika RTV w domu
    czy jest jakis ryczałt ???

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 2. Data: 2004-03-25 14:18:04
    Temat: Re: Abonament RTV ?
    Od: bosz <b...@u...agh.edu.pl>

    YaNkEs_69 wrote:

    > Witam !
    > Mam pytanie, czy abonament RTV płaci sie od kazdego odbiornika RTV w domu
    > czy jest jakis ryczałt ???

    osoby nieprowadzace dg placa jak za jeden.

    Boguslaw

  • 3. Data: 2004-03-25 14:39:53
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 25 Mar 2004 15:08:55 +0100, na pl.soc.prawo, YaNkEs_69 napisał(a):

    > Witam !
    > Mam pytanie, czy abonament RTV płaci sie od kazdego odbiornika RTV w domu
    > czy jest jakis ryczałt ???

    To chory postulat Jakubowskiej ale jeszcze nie obowiazuje w domach / w
    zakladach pracy tak/Jak mieszkasz ze stara ciotka ktora nie musi juz placic
    abonamentu w JEJ domu to mozesz miec 10 telewizorow i nie musisz placic.Tak
    mi powiedzeli na poczcie /lepiej tez zapytaj bo to bylo w zeszlym roku/
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2004-03-29 12:23:22
    Od: "YaNkEs_69" <y...@p...onet.pl>

    No to jest prostu sposób aby nie płacić abonamentu :) Kupując telewizor,
    kupuje go "na znajomego" który juz w domu i tak ma a on mi go daje w
    przechowanie powiedzmy., chyba za przechowanie nie będe musiał płacić ?

    --
    ~~~~~~~~~~~~~~~~~
    yankes(at)poczta.onet.pl

  • 5. Data: 2004-03-29 13:20:34
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Mon, 29 Mar 2004 14:23:22 +0200, na pl.soc.prawo, YaNkEs_69 napisał(a):

    > No to jest prostu sposób aby nie płacić abonamentu :) Kupując telewizor,
    > kupuje go "na znajomego" który juz w domu i tak ma a on mi go daje w
    > przechowanie powiedzmy., chyba za przechowanie nie będe musiał płacić ?

    Udało Ci się wprawić mnie w osłupienie. Moja porada jest zgona z prawem
    / nawet głupim/, ale tak jest, a twoje kombinacje są mocno naciągane.Chyba
    nie będziesz ryzykować?
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)