  • 1. Data: 2004-03-25 13:32:39
    Temat: defraudacja - kto odpowiedzialny??
    Od: "Iwona" <i...@i...pl>

    jezeli na polecenie szefa osoba odpowiedzialna na kasie wydaje mu peniadze -
    kotrych nie powinna - szef obraca nimi - chociaz powinien je zwrocic do
    centrali, osoba z kasy ma podpisana odpowiedzialnosc majatkowa - i teraz
    pytanie - jak to wyglada w przypadku ujawnienia afery - czy ona ponosi
    rowniez za ta sprawe odpowiedzialnosc - czy wykonujac polecenia
    zwierzchnika - nie odpowiada.

    szczerze powiedziawszy sytuacja jest ciezka - zupelnie jak na filmach - z
    jednej strony szef ktory moze zablokowac znalezienie jakiejs innej pracy, z
    drugiej poczucie uczciwosci - ze jest sie swiadomym no i nawet jesli wbrew
    woli to jednak wspoudzialowcem defraudacji pieniedzy - prosze o sensowne
    rady jak w takich sytuacjach sie postepuje - dodam moze ze jest to firma
    ogolnopolska i sytuacja dotyczy jednego oddzialu - nie wiem - moze iformacja
    centrali i cihca wspolpraca z nia jest jakims rozwiazaniem???

    prosze o podpowiedzi

    Inka

  • 2. Data: 2004-03-25 14:31:29
    Temat: Re: defraudacja - kto odpowiedzialny??
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 25 Mar 2004 14:32:39 +0100, na pl.soc.prawo, Iwona napisał(a):

> [...]
    > ogolnopolska i sytuacja dotyczy jednego oddzialu - nie wiem - moze iformacja
    > centrali i cihca wspolpraca z nia jest jakims rozwiazaniem???

    Chyba masz przelozonych, zglos problem i niech oni sie martwia, oczywiscie
    polecenie wyplaty masz na pismie = prawda, ale niewiele ci to pomoze ty
    odpowiadasz za stan kasy /co prawda szef tez ale jego pewnie stac na
    najlepszego adwokata a ciebie/ Wspolczuje ci takiej pracy.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 3. Data: 2004-03-25 17:41:29
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "MEva" <x...@x...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odpowiadasz za stan kasy /co prawda szef tez ale jego pewnie stac na
    > najlepszego adwokata a ciebie/ Wspolczuje ci takiej pracy.

    Stan kasy będzie się zgadzał, jeśli wypłacisz szefowi za pokwitowaniem i
    ujmiesz to w raporcie kasowym. I niech szef się martwi, jak się z tego
    wytłumaczyć.