  • 1. Data: 2004-03-25 13:47:52
    Temat: Kartoteka z Zakładu Opieki Zdrowotnej
    Od: artur <a...@z...sytes.net>

    Jak to jest że PZU występując z wnioskiem do ZOZ-u o wydanie kartoteki
    zdrowia swojego klienta otrzymuje ją. A ja mogę dostać jedynie kserokopię za
    którą w dodatku musze zapłacić ?

    Pozdrawiam
    Artur

  • 2. Data: 2004-03-25 14:08:03
    Temat: Re: Kartoteka z Zakładu Opieki Zdrowotnej
    Od: "plusz" <p...@i...usun_spam.pl>

    Użytkownik <a...@z...sytes.net>
    napisał w wiadomości
    et.pl:
    > Jak to jest że PZU występując z wnioskiem do ZOZ-u o wydanie
    > kartoteki zdrowia swojego klienta otrzymuje ją. A ja mogę dostać
    > jedynie kserokopię za którą w dodatku musze zapłacić ?

    "duży może więcej" :)

    --
    pozdrawiam
    plusz

  • 3. Data: 2004-03-25 14:42:56
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 25 Mar 2004 15:08:03 +0100, na pl.soc.prawo, plusz napisał(a):

    > Użytkownik <a...@z...sytes.net>
    > napisał w wiadomości
    et.pl:

    > "duży może więcej" :)

    tez mi sie pomyslalo " co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie"
    przyslowia madroscia narodu
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 4. Data: 2004-03-25 20:02:28
    Od: artur <a...@o...pl>

    W artykule <5qa1g8ssramr$.17x1xwcbjzvsf.dlg@40tude.net> MEva napisał(a):

    et.pl:

    > tez mi sie pomyslalo " co wolno wojewodzie to nie tobie smrodzie"
    > przyslowia madroscia narodu
    ale śmieszne ,ale śmieszne :....(

    tu chodzi o sprawe zaufania dlaczego panienka z okienka zozu ma bardziej
    ufac pzu niz mi ? skoro to pzu zalEZY Na wypłaceniu jak najmniejszego
    swiadczenia.

    Pozdrawiam
    Artur

    ps moze nie widać... ale tez jestem wielki a napewno szeroki ;)

  • 5. Data: 2004-03-26 12:49:04
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Thu, 25 Mar 2004 20:02:28 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, artur napisał(a):

> [...]
    >

    > Pozdrawiam
    > Artur
    >

    > ps moze nie widać... ale tez jestem wielki a napewno szeroki ;)

    To fajnie ,bo duze jest piekne.Po 20 latach pracy z ludzmi /pomimo ze
    kocham ludzkosc/tez bym Ci nie wierzyla.Nawet sobie nie wyobrazasz jak
    niektorzy potrafia prosic patrzac prosto w oczy /np.majac donies jakis
    dokument/i slad po nich gnie, a ty czlowieku sie teraz martw. A najglupsze
    pozegnanie jakie czesto slyszalam to" No to narazie dowidzenia"
    Powyzsze przyslowie wcale nie jest smieszne tylko tragicznie prawdziwe.
    --
    pozdrawiam
    MEva :-)

  • 6. Data: 2004-03-27 15:03:33
    Od: artur <a...@d...one.pl>

    W artykule <1vmte6bp871o5$.5n381z5vye7y$.dlg@40tude.net> MEva napisał(a):

    > To fajnie ,bo duze jest piekne.Po 20 latach pracy z ludzmi /pomimo ze
    > kocham ludzkosc/tez bym Ci nie wierzyla.Nawet sobie nie wyobrazasz jak

    1) Małe jest piękne ... <== tak to chyba szło.

    2) ZOZ powinien wysylac wylacznie kopie kartotek pacjetow
    z potwierdzeniem za zgodnosc zarowno do PZU jak i drugiej strony.

    3) Moje wrazenia z chodzenia po roznych biurach i załatwiania tam spraw
    bynajmniej nie skłaniają mnie do tego by ufać urzędnikom.

    wycinaj cytaty w odpowiedziach.

    Artur

  • 7. Data: 2004-03-29 11:23:01
    Od: MEva <x...@x...pl>

    Sat, 27 Mar 2004 15:03:33 +0000 (UTC), na pl.soc.prawo, artur napisał(a):

    > 1) Małe jest piękne ... <== tak to chyba szło.

    Mój mąż mówi że co złego to bierze się najmniejszego.
    > 2) ZOZ powinien wysylac wylacznie kopie kartotek pacjetow
    > z potwierdzeniem za zgodnosc zarowno do PZU jak i drugiej strony.

    To dziwne że tak nie jest.Często muszę wysyłać różne dokumenty do ZUS i jak
    mam w aktach jeden oryginał to go nie wypuszczam z ręki- tylko kserokopie.

    > 3) Moje wrazenia z chodzenia po roznych biurach i załatwiania tam spraw
    > bynajmniej nie skłaniają mnie do tego by ufać urzędnikom.

    Oczywiście , ale nie należy ich posądzać od razu o złą wole.Mają swoich
    szefów nad sobą i jak ma być oryginał to musi być - na tym szczeblu nic się
    nie da zrobić, interwencje piętro wyżej/ albo i dwa/

    > wycinaj cytaty w odpowiedziach.

    Przepraszam , jak przyjdzie mój /duży/ mąż z pracy to go zapytam o co ci
    chodzi i jak to robić.

    --
    pozdrawiam
    MEva :-)