  • 1. Data: 2008-02-24 12:09:05
    Temat: ulga rehabilitacyjna
    Od: myszka <r...@w...pl>

    jestem na rencie od 12-05-2007 wcześniej byłam na świadczeniu
    rehanilitacyjnem mam orzeczenie ZUS, że jestem całkowicie niezdolna do
    pracy a z powiatowego zespołu d/s orzekania o niepełnosprawności
    stopień umiarkowany nie posiadamy samochodu ale potrzebna mi jest
    pomoc w wykonywaniu codziennych czynności mąż załatwia za mnie
    wszystkie sprawy w urzędach pilnuje czy prawidłowo biorę leki czy z
    tego tytułu możemy odliczyć ulgę słyszałam, że tak bo jest to opieka