  • 1. Data: 2008-02-23 20:24:23
    Temat: Niezgodność towaru z umową a sieć Orange
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    Czy żeby oddać przedmiot na podstawie niezgodności towaru z umową muszę
    się udać do tego jednego konkretnego sklepu gdzie ów przedmiot kupiłem,
    czy mogę do dowolnego sklepu tej sieci?

    pozdrawiam.
    PlaMa

  • 2. Data: 2008-02-23 20:44:13
    Temat: Re: Niezgodność towaru z umową a sieć Orange
    Od: krigtopf <k...@g...com>

    PlaMa wrote:
    > Czy żeby oddać przedmiot na podstawie niezgodności towaru z umową muszę
    > się udać do tego jednego konkretnego sklepu gdzie ów przedmiot kupiłem,
    > czy mogę do dowolnego sklepu tej sieci?

    Sprawę powinieneś załatwić z podmiotem wymienionym na fakturze za ten
    towar jako sprzedawca.

    krigtopf