  • 11. Data: 2006-04-15 20:12:59
    Temat: Re: ukrycie defektów urody-argument rozwodowy?
    Od: ...@...c

    Dnia Sat, 15 Apr 2006 16:33:39 +0000 (UTC), caryca katarzyna napisał(a):

    > Witam,
    > Chciałam poradzić się w imieniu brata, który jest w trakcie rozwodu: Jego
    > żona ukryła przed ślubem skazę na urodzie, jaką były jej zaawansowane żylaki
    > na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument
    > przeciw niej?

    jeżeli będzie sędzina to stanowczo odradzam.

    --
    pozdrawiam,

  • 12. Data: 2006-04-15 21:34:51
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    caryca katarzyna [###r...@g...SKASUJ-TO.pl.###] napisał:

    > No własnie tak bylo w tym przypadku.Celowo współzycie przelozyla na
    czas
    > po slubie (brat to zaakceptował), choc wczesniej była już w kilku
    > zwiazkach, a znali się przed ślubem raptem 3 miesiące. Poźniej te
    > zylaki operowała i zrobiła z tego faktu wielką tajemnicę.

    Niektórzy uważają, ze współżycie zaczyna się po ślubie. Z reguły to
    raczej kwestia światopoglądu, niż żylaków, ale to inna sprawa. Ale
    brat mógł chwilę dłużej pochodzić przecież z dziewczyną.

  • 13. Data: 2006-04-15 21:46:37
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    anakonda [###a...@o...pl.###] napisał:

    > a co ten frajer robił przed tym ślubem ?

    Trudno powiedzieć. Z postu Kasi wynika jedynie, że z całą pewnością
    nóg nie oglądał. No ale kobieta miewa więcej ciekawych części ciała do
    oglądania z reguły, toteż być może jakiś inny drobiazg go
    zainteresował akurat. Kasia pisała, że znali się tylko trzy miesiące,
    więc jeśli szedł od góry ku dołowi, to mogło mu braknąć czasu po
    prostu. :-)

  • 14. Data: 2006-04-15 21:56:36
    Od: witek <w...@g...pl.spam.invalid>

    caryca katarzyna wrote:
> [...]
    > na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument

    ale ludzi już całkiem pop...ło.

  • 15. Data: 2006-04-16 11:44:20
    Od: "HaNkA ReDhUnTeR" <h.redhunter@[BEZ TEGO)poczta.fm>

    >Kasia pisała, że znali się tylko trzy miesiące,
    > więc jeśli szedł od góry ku dołowi, to mogło mu braknąć czasu po
    > prostu. :-)

    Mi się mąż oświadczyl po 6 tygodniach, ale jak narazie nie zgłasza
    reklamacji :)) Swoja drogą, kiedyś żartowalam sobie, ze faceci są
    niesamowicie głupi, bo czy ktos kiedyś slyszal o kobiecie, która wyszla za
    gościa tylko dlatego, że ma ładne nogi:) Wtedy traktowałam to jako żart, ale
    po przeczytaniu tego pierwszego postu już nie jestem taka tego pewna:-))

    HaNkA

  • 16. Data: 2006-04-16 11:45:34
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-15 20:25 +0200, Użytkownik caryca katarzyna napisał :

> [...]
    > znali się przed ślubem raptem 3 miesiące. Poźniej te zylaki operowała i

    A maz nie obiecywal kochac ja w zdrowiu i w chorobie?;-)A jak przytyje w
    ciazy 20 kg to ja oskarzy, ze go nie uprzedzila, ze w ciazy moze utyc?

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 17. Data: 2006-04-16 12:02:57
    Od: "Piotrek" <p...@m...com>

    > na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument
    > przeciw niej?

    Nie , każdy to podważy ...

  • 18. Data: 2006-04-16 13:51:16
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    ...@...c wrote:

    > jeżeli będzie sędzina to stanowczo odradzam.

    Sędzina to żona sędziego ;->

    Zresztą każdy trzeźwy sędzia niezależnie od płci albo padnie ze śmiechu,
    albo oskarży go o robienie sobie jaj z sądu ;)

  • 19. Data: 2006-04-16 16:26:59
    Od: "siliana" <t...@o...pl>

    Użytkownik "caryca katarzyna" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e1r793$jvt$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > żylaki
    > na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument

    wspolczuje brata.

  • 20. Data: 2006-04-16 17:44:21
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: caryca katarzyna [Sat, 15 Apr 2006 16:33:39 +0000 (UTC)]:

    > Jego żona ukryła przed ślubem skazę na urodzie, jaką
    > były jej zaawansowane żylaki na obu nogach. Czy w takim
    > przypadku mozna użyć ten fakt jako argument przeciw niej?

    Oczywiście. Zwłaszcza, że wtedy da jej do ręki bardzo
    konkretny argument - mianowicie to, że on z kolei ukrył
    przed nią aberracje psychiczne. A to zdaje się pozwala
    nawet ślub kościelny unieważnić :-)

    Kira