  • 1. Data: 2006-04-15 16:33:39
    Temat: ukrycie defektów urody-argument rozwodowy?
    Od: "caryca katarzyna" <r...@g...pl>

    Witam,
    Chciałam poradzić się w imieniu brata, który jest w trakcie rozwodu: Jego
    żona ukryła przed ślubem skazę na urodzie, jaką były jej zaawansowane żylaki
    na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument
    przeciw niej?
    Pozdrawiam
    Radunia

  • 2. Data: 2006-04-15 16:38:33
    Temat: Re: ukrycie defektów urody-argument rozwodowy?
    Od: "Majkaa" <m...@n...pl>

    Użytkownik "caryca katarzyna" <r...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e1r793$jvt$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    żylaki
    > na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument

    http://www.gazeta.pl/usenet/
    A jak to można ukryć przed mężczyzną i skąd wiadomo, że powstały przed, a
    nie po ślubie.

  • 3. Data: 2006-04-15 16:47:45
    Od: "Heming" <heming@wytnij_to.gazeta.pl>

> [...]
    > na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument

    Mocne! :-D

  • 4. Data: 2006-04-15 16:59:53
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    ROTFL!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 5. Data: 2006-04-15 17:01:28
    Od: "anakonda" <a...@o...pl>

> [...]
    > Jego żona ukryła przed ślubem skazę na urodzie, jaką były jej
    > zaawansowane żylaki na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć
    a co ten frajer robił przed tym ślubem ?

    abul

  • 6. Data: 2006-04-15 17:04:58
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Majkaa [###m...@n...pl.###] napisał:

    > A jak to można ukryć przed mężczyzną i skąd wiadomo, że powstały
    przed, a
    > nie po ślubie.

    Ukryć, to pewnie odpowiednio się ubierając. Nie każdy przed ślubem
    idzie "do łóżka", a jeśli nawet to niekoniecznie czyni to w świetle
    jupiterów. A co do udowodnienia, kiedy powstały, to podejrzewam, że
    nie są ze sobą długo.

  • 7. Data: 2006-04-15 17:06:09
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    caryca katarzyna [###r...@g...pl.###] napisał:
    > Czy w takim przypadku można użyć ten fakt jako
    > argument przeciw niej?

    Moim zdaniem nie. No chyba, że idąc w kierunku wykazywania, ze go
    oszukiwała i wskazując to jako jedną z poszlak. tylko jak tego
    dowieść? Miała od niego oświadczenie przyjmować, ze widział te żylaki?

  • 8. Data: 2006-04-15 17:42:35
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    caryca katarzyna wrote:
> [...]
    > na obu nogach. Czy w takim przypadku mozna użyć ten fakt jako argument

    Trollujesz czy na prawdę masz za brata skończonego palanta? (a może zęby
    jej przed ślubem sprawdził? koniom na targach patrzy się w zęby...)

  • 9. Data: 2006-04-15 18:25:30
    Od: "caryca katarzyna" <r...@g...SKASUJ-TO.pl>

> [...]
    > idzie "do łóżka", a jeśli nawet to niekoniecznie czyni to w świetle
    > jupiterów. A co do udowodnienia, kiedy powstały, to podejrzewam, że

    No własnie tak bylo w tym przypadku.Celowo współzycie przelozyla na czas po
    slubie (brat to zaakceptował), choc wczesniej była już w kilku zwiazkach, a
    znali się przed ślubem raptem 3 miesiące. Poźniej te zylaki operowała i
    zrobiła z tego faktu wielką tajemnicę.

  • 10. Data: 2006-04-15 18:29:28
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > znali się przed ślubem raptem 3 miesiące. Poźniej te zylaki operowała i
    > zrobiła z tego faktu wielką tajemnicę.

    niesamowite! niech brat zadzwoni do TVN UWAGA!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com