  • Data: 2004-08-02 11:58:12
    Temat: ujawnienie prawa własności
    Od: "Olka" <O...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam!!

    W maju br nabyłam z bratem spadek po mamie. Jedna z nabytej nieruchomości
    miała wpis do księgi wieczystej. Dzis dosatałam zawiadomienie z Sądu o
    dokonaniu wpisu ostrzeżenia o niezgodności stanu prawnego nieruchomości
    ujawnionego w księdze wieczystej z rzeczywistym stanem prawnym, w związku ze
    zmianą własciciela po postanowieniu sadu, iz nabyliśmy spadek.

    Musze złożyć wniosek o ujawnienie prawa własności w ksiedze wieczystej.
    Gdzie? Po co? Dlaczego nikt mnie o tym wcześniej nie poinformował??

    Dziękuje bardzo za odpowiedź.
    Pozdrawiam
    Olka

    ps. moge dostać kare do 10.000zł :(((((((((