  • 1. Data: 2010-06-11 19:08:54
    Temat: ugoda
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    tak się zastanawiam na czym polega numer z ugodą zamiast sprawy karnej?:O)

    dajmy na to gostek wybija drugiemu zemby a temten go do sondu, a tamten
    kombinuje żę chce ugody, to znaczy żeby poszkodowany wycofał sprawę z sondu
    w zamian za ugodę, gdyby do takiej ugody doszło, dajmy na to "za dwie
    flaszki będzie zgoda" czy to p[raktycznie oznacza że do pobicia nie odszło,
    bo pszeciesz poszkodowany sprawę wycofał?:O)
    taka ciekawostka:O)

  • 2. Data: 2010-06-11 19:27:33
    Temat: Re: ugoda
    Od: CUT <C...@C...pl>

    W dniu 2010-06-11 21:08, Papa5merf pisze:
> [...]
    > flaszki będzie zgoda" czy to p[raktycznie oznacza że do pobicia nie odszło,
    > bo pszeciesz poszkodowany sprawę wycofał?:O)

    :)

    pszeciesz bez zembów nie pójdzie do sondu o się będą śmiali ;p

  • 3. Data: 2010-06-11 19:32:48
    Od: MarcinJM <m...@i...pl>

    Papa5merf pisze:
> [...]
    > flaszki będzie zgoda" czy to p[raktycznie oznacza że do pobicia nie odszło,
    > bo pszeciesz poszkodowany sprawę wycofał?:O)

    W twoim poscie jest sporo ciekawostek.
    Asz zmeby bolom.

    MarcinJM
    gg: 978510, marcinjm()op.pl

  • 4. Data: 2010-06-11 19:47:55
    Od: "Jotte" <t...@w...spam.wypad.polska>

    W wiadomości news:huu310$2nv$1@news.onet.pl MarcinJM <m...@i...pl>
    pisze:

    > W twoim poscie jest sporo ciekawostek.
    > Asz zmeby bolom.
    Przecież to znany debil i troll...
    Nikt sensowny z nim nie gada.

    --
    Jotte

  • 5. Data: 2010-06-11 20:11:26
    Od: "Palik" <p...@T...pl>

    Użytkownik "Papa5merf" <t...@l...la> napisał w wiadomości
> [...]
    > odszło,
    > bo pszeciesz poszkodowany sprawę wycofał?:O)

    Z ust mi wyciągasz....
    Obserwuję od dawna pewną sprawę i jestem zszokowany i ogłupiały.
    Mężczyzna 1.5 roku temu pobił kobietę kiedy zgłosiła na Pogotowie Gazowe, że
    grzebiąc w instalacji gazowej spowodował jej rozszczelnienie.
    Policja nie przyjechała do zgłoszenia pobicia [?!] Nie rozumiem tego. To
    policja może sobie nie przyjechać kiedy jej zgłaszamy pobicie?!
    Kobieta była 6 miesięcy na zwolnieniu lekarskim,ale pierwsze przesłuchanie
    sprawcy [który się nie ukrywał]było [po interwencjach prawników wynajętych
    przez biedną kobietę]11 miesięcy po zdarzeniu. Nie rozumiem tego. To gdyby
    ta kobieta nie wynajęła prawników to kiedy sprawca byłby przesłuchany?!

    Teraz [po 1.5 roku!?]w perspektywie sprawa karna i kobietę wzywają do
    stawienia się i ewentualne godzenie się. Nie rozumiem jak tu się można
    godzić? Ona ma sie godzić na to, że chce być bita i nie ma mu tego za
    złe?!Sprawca występuje do sądu o wycofanie terminu "godzenia sie " [pisma do
    pokrzywdzonej już wysłane!] bo on sobie dorabia w Niemczech...Sąd się godzi
    na inny odległy termin. Pełna sielanka
    To jakiś żart ten splot zdarzeń?Satyra?

    Ale niestety.Fakt

    Palik

  • 6. Data: 2010-06-13 09:53:12
    Od: "Papa5merf" <t...@l...la>

    Órzytkownik "Palik" napisał w wiadomości

> [...]
    > do pokrzywdzonej już wysłane!] bo on sobie dorabia w Niemczech...Sąd się
    > godzi na inny odległy termin. Pełna sielanka To jakiś żart ten splot

    no właśnie ja się zastanawiam o co chodzi z ugodą, czy coś takiego możliwe
    jak ugoda w sprawie karnej, czy to jakaś parodia prawna, czyli chodzi o
    jakąś sztuczke prafną?:O)
    może jeszcze mordrcy będą się ugadzać, ciekawe:O)