    From: "Palik" <p...@T...pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: ugoda
    Date: Fri, 11 Jun 2010 22:11:26 +0200

    Użytkownik "Papa5merf" <t...@l...la> napisał w wiadomości
    news:4c128a69$2$17093$65785112@news.neostrada.pl...
    > tak się zastanawiam na czym polega numer z ugodą zamiast sprawy karnej?:O)
    >
    > dajmy na to gostek wybija drugiemu zemby a temten go do sondu, a tamten
    > kombinuje żę chce ugody, to znaczy żeby poszkodowany wycofał sprawę z
    > sondu
    > w zamian za ugodę, gdyby do takiej ugody doszło, dajmy na to "za dwie
    > flaszki będzie zgoda" czy to p[raktycznie oznacza że do pobicia nie
    > odszło,
    > bo pszeciesz poszkodowany sprawę wycofał?:O)
    > taka ciekawostka:O)

    Z ust mi wyciągasz....
    Obserwuję od dawna pewną sprawę i jestem zszokowany i ogłupiały.
    Mężczyzna 1.5 roku temu pobił kobietę kiedy zgłosiła na Pogotowie Gazowe, że
    grzebiąc w instalacji gazowej spowodował jej rozszczelnienie.
    Policja nie przyjechała do zgłoszenia pobicia [?!] Nie rozumiem tego. To
    policja może sobie nie przyjechać kiedy jej zgłaszamy pobicie?!
    Kobieta była 6 miesięcy na zwolnieniu lekarskim,ale pierwsze przesłuchanie
    sprawcy [który się nie ukrywał]było [po interwencjach prawników wynajętych
    przez biedną kobietę]11 miesięcy po zdarzeniu. Nie rozumiem tego. To gdyby
    ta kobieta nie wynajęła prawników to kiedy sprawca byłby przesłuchany?!

    Teraz [po 1.5 roku!?]w perspektywie sprawa karna i kobietę wzywają do
    stawienia się i ewentualne godzenie się. Nie rozumiem jak tu się można
    godzić? Ona ma sie godzić na to, że chce być bita i nie ma mu tego za
    złe?!Sprawca występuje do sądu o wycofanie terminu "godzenia sie " [pisma do
    pokrzywdzonej już wysłane!] bo on sobie dorabia w Niemczech...Sąd się godzi
    na inny odległy termin. Pełna sielanka
    To jakiś żart ten splot zdarzeń?Satyra?

    Ale niestety.Fakt

    Palik