  • 1. Data: 2010-06-11 19:26:37
    Temat: Abonament RTV
    Od: "Morbid" <m...@o...pl>

    Witam,
    Garść faktów. Jak spora część społeczenstwa nie płace daniny za oglądanie dody
    na zmiane z pospieszalskim, ale niestety popelnilem bład życiowy - a mianowicie
    zarejestrowalem lata temu odbiornik i nie wyrejestrowalem. Co jakiś czas
    otrzymuję informacje o stanie mego zadlużenia - juz 5letniego więc zacznie się
    przedawniac od tego roku. w wyniku zapewne analfabetyzmu pracownikow poczty
    polskiej moje nazwisko zostało jednak mylnie zarejestrowane. Dajmy na to nazywam
    sie Daniel Prus a upomnienia wiec jak mniemam w ichnim systemie widnieje Daniel
    Pius. Chętnie bym wyrejesterowal odbiornik ale nie moge albowiem nie jestem
    panem Piusem, przyszło mi do głowy aby zarejestrowac odbiornik ponownie na żonę
    i płacić:) a zaległości pana Piusa zostawić swojemu bytowi i czekac kolejne 5lat
    na ich umorzenie/zniesienie abonamentu.:) Czy grozi mi jakas sciągalnośc tego
    zaległego abonamentu?

    Dla jasnosci - listy do pana Piusa zostawiam do zwrotów jako ze takowy tu nie
    mieszka ale bez rezultatu.

    Z gory dzieki za odpowiedz

    Morbid