  • 11. Data: 2006-04-13 08:48:33
    Temat: Re: uciążliwy sąsiad za ścianą - co mogę zrobić?
    Od: "Przemek R." <p...@t...gazeta.pl>

    Jarosław Grabek napisał(a):
    > Witam,
    > Pomóżcie mi proszę, bo już nie mam siły..
    > Przez ścianę mieszkam z jakimś dzieciakiem, który ma subwoofer zawieszony
    > na dzielącej nas ścianie. W efekcie non stop drżą mi półki, wibrują ściany
    > i podłoga.
    >
    > Próbowałem rozmawiać z matką (nauczycielką). Wysłuchała, przeprosiła i..
    > nic się nie zmieniło. Próbowałem rozmawiać z tym dzieciakiem. Wyzwał mnie
    > tylko i na tym się skończyło.

    a mozesz zdradzic w jaki sposob z nim rozmawiales?
    Bo do mnie po doslownie 2 minutach zszedl sasiad i zaczal mnie wyzywac
    od huliganow ...
    gowniarzy ..itp mimo iz nie bylo to ani na maksa ani czeste wiec mu
    takze powiedzialem co o nim mysle
    i z 2 minut zrobilo sie kilka godzin sluchania ( dla zasady mimo iz nie
    mialem ochoty sluchac )

    P.

  • 12. Data: 2006-04-13 10:17:50
    Od: Jarosław Grabek <j...@g...com>

> [...]
    > takze powiedzialem co o nim mysle
    > i z 2 minut zrobilo sie kilka godzin sluchania ( dla zasady mimo iz nie

    Jest tam domofon, więc zadzwoniłem i poprosiłem o rozmowę z kimś dorosłym.
    Młodzian stwierdził, że jest dorosły i że słucha.
    Powiedziałem, że nie mogę wysiedzieć u siebie w domu, czy mógłby przestawić
    głośnik niskotonowy w inne miejsce. Tutaj poleciały bluzgi z jego strony i
    na dobrą sprawę nie wiem kiedy się skończyły, bo odszedłem. Ot i cała
    rozmowa.
    --
    Jarek
    www.grabek.pl - fotografie

  • 13. Data: 2006-04-13 10:54:33
    Od: "Przemek" <p...@g...pl>

> [...]
    > głośnik niskotonowy w inne miejsce. Tutaj poleciały bluzgi z jego strony i
    > na dobrą sprawę nie wiem kiedy się skończyły, bo odszedłem. Ot i cała

    a ile na oko ma lat?

  • 14. Data: 2006-04-13 11:11:55
    Od: Jarosław Grabek <j...@g...com>

    > a ile na oko ma lat?

    Teraz to cholera nie wiadomo ;)
    16-20 ? Ciężko mi powiedzieć.
    --
    Jarek
    www.grabek.pl - fotografie

  • 15. Data: 2006-04-13 11:29:13
    Od: "Przemysław Rokicki" <p...@g...pl>

    Jarosław Grabek <j...@g...com> napisał(a):

    > Teraz to cholera nie wiadomo ;)
    > 16-20 ? Ciężko mi powiedzieć.

    bo widzisz, jezlei blizej 20 lat to w sumie mozna zromumiec oburzenie.
    moze sprobuj podstepem wejsc do klatki a z nim porozmawiac twarz w twarz.

    P.

  • 16. Data: 2006-04-13 13:28:42
    Od: Jarosław Grabek <j...@g...com>

    > bo widzisz, jezlei blizej 20 lat to w sumie mozna zromumiec oburzenie.
    > moze sprobuj podstepem wejsc do klatki a z nim porozmawiac twarz w twarz.

    Jaaaasne ;))
    Tu chodzi o to, żeby on przestał grać, a nie żebym dostał wyrok za
    pobicie.. ;)
    --
    Jarek
    www.grabek.pl - fotografie