  • 1. Data: 2006-04-12 12:06:35
    Temat: szukam kancelarii w Warszawie...
    Od: K16 <k...@e...ru>

    specjalizujacej sie w sprawach zwiazanych z domenami. Mam pewna sprawe i
    chcialbym ja skonsultowac z kims obeznanym w sprawach zwiazanych z
    handlem domenami itp.

    bede wdzieczny za odpowiedz...

  • 2. Data: 2006-04-12 12:38:08
    Temat: Re: szukam kancelarii w Warszawie...
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 14:06:35 +0200, K16 napisał(a):

    > specjalizujacej sie w sprawach zwiazanych z domenami.

    Nie ma takiej. Żadne prawo nie odnosi sie bezpośrednio do domen. Napisz
    dokładniej czego sprawa dotyczy, to łatwiej będzie określić w jakiej
    dziedzinie prawa powinien sie specjalizować Twój prawnik.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 3. Data: 2006-04-12 13:03:02
    Od: K16 <k...@e...ru>

    scream napisał(a):
    Napisz
    > dokładniej czego sprawa dotyczy, to łatwiej będzie określić w jakiej
    > dziedzinie prawa powinien sie specjalizować Twój prawnik.

    sprawa dotyczy praw do domeny. Ja kupilem domene .eu a teraz firma ktora
    ma sklepy pod taka nazwa (pl/com.pl/net/com) chce zeby im ja oddac.
    Nazwa tego sklepu nie jest zarejestrowana - sprawdzalem

  • 4. Data: 2006-04-12 13:10:17
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Wed, 12 Apr 2006 15:03:02 +0200, K16 napisał(a):

    > sprawa dotyczy praw do domeny. Ja kupilem domene .eu a teraz firma ktora
    > ma sklepy pod taka nazwa (pl/com.pl/net/com) chce zeby im ja oddac.

    Zaproponuj im, że sprzedasz. Chcieć to sobie mogą...

    > Nazwa tego sklepu nie jest zarejestrowana - sprawdzalem

    No więc - to oni, jeśli wysuwają jakiekolwiek żądania, muszą podać podstawe
    prawną swoich działań. Sprzedaj im tą domenę albo każ im spadać na drzewo.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 5. Data: 2006-04-12 14:12:18
    Od: "plusz" <n...@w...plusz.totezkasuj.pl>

    W artykule news:e1itob$suk$1@atlantis.news.tpi.pl,
    niejaki(a): K16 z adresu <k...@e...ru> napisał(a):

    > sprawa dotyczy praw do domeny. Ja kupilem domene .eu a teraz firma
    > ktora ma sklepy pod taka nazwa (pl/com.pl/net/com) chce zeby im ja
    > oddac. Nazwa tego sklepu nie jest zarejestrowana - sprawdzalem

    przecież był okres Sunrise i mogli bez problemu zarejestrować :)
    jeśli nie jest to znak towarowy a ty nie prowadzisz działalności
    konkurencyjnej wykorzystując ich nazwę to mogą tylko chcieć :)

    uruchom coś co przynosi jakieś zyski na tej witrynie (w razie potrzeby
    wsparcia pisz na priv) - najlepiej z innej niż ich branża

    no i jeśli piszą, że chcą, to napisz, że oczywiście możecie się dogadać, ale
    ty jużpewne koszty poniosłeś, domena generuje przychody i możesz odstąpić
    domeny, ale w zamian za rekompensatę związaną z utratą Twoich zysków

    --
    pozdrawiam
    plusz (http://www.plusz.pl/przelewy/ <- najtańsze przelewy zagraniczne)

  • 6. Data: 2006-04-12 14:15:16
    Od: "MB" <m...@o...eu>

    Nie ma w Polsce takiego prawa, żeby właściciel domeny np:xyz.pl
    miał pierwszeństwo (czy jakiekolwiek prawo ) do domen xyz.eu,
    xyz.com.pl itp.

    Mogą jedynie wytoczyć Ci sprawę w sądzie ale jeśli nie mają praw
    do tej nazwy (np.Urząd Patentowy) nie wygrają jej.

    Mogą Ci "naskakać" i tyle :))))))

    Pozdr.

  • 7. Data: 2006-04-12 15:56:24
    Od: "www.porady-prawne.waw.pl" <p...@p...webd.pl>