  • 1. Data: 2006-04-12 10:52:08
    Temat: Re: Kosmos Lema
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "MaDeR" <p...@n...invalid.pl> napisał w
    wiadomości news:e1gt99$cjb$1@inews.gazeta.pl...

    > Durne prawo ale prawo?

    > (ciekawe, jak by było po łacinie) No cóż, jak
    > wolisz. Twierdzisz, że należy przestrzegać każdego prawa, zawsze i w
    > każdych okolicznościach?...
    >
    > ...boję się, kim mógłbyś zostać w systemie totalitarnym.

    Jako dumny autor owego hasła o durnocie stosowania litery prawa kodeksowego
    bez jego bieżącej weryfikacji zdrowym rozsądkiem, zastanawia mnie zawsze
    odnoszenie pomysłów zmierzających do aktualnej racjonalizacji prawa do
    ryzyka jakie miałaby nieść jakaś giętka jego wykładnia w rękach ludzi o
    zapędach twardogłowców...co zresztą właśnie niejako przerabiamy na
    sobie...oraz co niejako zawsze zachodzi przy ostrych formach jurydyzmu
    właśnie... ;P

    Swoją drogą sam jestem ciekaw jak to brzmi po łacinie... ;P

  • 2. Data: 2006-04-12 14:49:43
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > Jako dumny autor owego hasła o durnocie stosowania litery prawa
    > kodeksowego
    > bez jego bieżącej weryfikacji zdrowym rozsądkiem,

    Nie przypisujesz sobie aby cudzych pomysłów? Taka trawestację 'dura lex sed
    lex' slyszalem juz z 30 lat temu ....

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 3. Data: 2006-04-12 22:37:09
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    Użytkownik "SQLwysyn" <s...@s...pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przypisujesz sobie aby cudzych pomysłów? Taka trawestację 'dura lex
    sed
    > lex' slyszalem juz z 30 lat temu ....

    Widać z łaciną tak wtedy jak i dziś nie miałeś wiele styczności...hi hi...
    ;P

  • 4. Data: 2006-04-12 23:37:26
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    >
    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Nie przypisujesz sobie aby cudzych pomysłów? Taka trawestację 'dura lex

    Widać jeśli ludzie wciąż wpadają na te same pomysły /nihil novi sub sol/
    znaczy że coś na rzeczy jest... ;P

    Swoją drogą to stary z ciebie SQLw.. ;)

  • 5. Data: 2006-04-13 05:25:19
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

    > sed
    >
    > Widać jeśli ludzie wciąż wpadają na te same pomysły /nihil novi sub sol/
    > znaczy że coś na rzeczy jest... ;P

    Skojarzenie sie samo narzuca, mysle że tak naprawdę powstalo conajmniej 100
    lat temu - gdy slowo 'durny' weszlo do obiegu w kontekscie 'nierozumny'.
    Rdzen 'dur' jest z pewnościa ten sam - "twardy". "Dureń" to tak naprawdę
    "twardogłowy".

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 6. Data: 2006-04-13 11:35:28
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

  • 7. Data: 2006-04-13 11:44:52
    Temat: Stwardnienie rozsiane
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

> [...]
    > lat temu - gdy slowo 'durny' weszlo do obiegu w kontekscie 'nierozumny'.
    > Rdzen 'dur' jest z pewnościa ten sam - "twardy". "Dureń" to tak naprawdę

    Fakt. ;)
    Więc pytanie: czy ów już nieco dość przewlekły stan "duralny" prawa uznamy
    za "naturalny" [i na jakiej podstawie], czy jednak mądrzy po wiekach szkód
    jakie owo "stwardnienie rozsiane" za sobą wciąż na nowo w każdym pokoleniu
    pociąga jednak zastosujemy środki zmiękczające[uelastyczniające] -do owej
    pralki naszego społecznego stanowienia prawa-i-sprawiedliwości... ;)

  • 8. Data: 2006-04-13 15:01:37
    Temat: Re: Stwardnienie rozsiane
    Od: "SQLwysyn" <s...@s...pl>

> [...]
    > pociąga jednak zastosujemy środki zmiękczające[uelastyczniające] -do owej
    > pralki naszego społecznego stanowienia prawa-i-sprawiedliwości... ;)

    Czy mnie IQ spadło, czy ty jakis grzybków uzyłes? Nic w ząb nie rozumiem
    ;-)

    --
    SQLwysyn
    of you" - Larry Flynt

  • 9. Data: 2006-04-13 20:45:09
    Od: "Sky" <s...@o...pl>

    > Użytkownik "Sky" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Czy mnie IQ spadło, czy ty jakis grzybków uzyłes? Nic w ząb nie rozumiem
    > ;-)

    odloty to moja niebiańska specjalność... ;P