  • 1. Data: 2006-04-12 09:34:25
    Temat: TPSA
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Od wielu lat mam telefon. Niestety na stary rodzaj abonamentu. Nie mam
    ochoty tego zmieniać bo bardzo mało dzwonię.
    Niestety czasem kilka razy w tygodniu dzwoni do mnie telekomunikacja
    oferując nowy plan taryfowy. Trzy razy tłumaczyłam, że
    nie interesuje mnie ta informacja,zwłaszcza,ze dostaję też ulotki z
    rachunkiem. Niby coś zaznaczali, ale ciągle jest to samo.
    Niedługo zacznę wyzywać dzwoniących operatorów. Czy jest jakaś skuteczna
    metoda?
    ewentualnie czy można zmienić operatora zostając z tym samym numerem?
    TMK

  • 2. Data: 2006-04-12 10:00:31
    Temat: Re: TPSA
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał:

    > Czy jest jakaś skuteczna metoda?
    Zamiast tłumaczyć zapytaj dzwoniącego czy posiada twoja zgodę na
    składanie ofert handlowych przez telefon lub popros, aby poczekał
    bo... musisz np. wyłączyć gotująca sie wodę i odłóż słuchawkę na
    10 minut :-)

    --
    Artur Golański

  • 3. Data: 2006-04-12 10:08:08
    Od: "TMK" <t...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Artur Golanski" <A...@w...net.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > składanie ofert handlowych przez telefon lub popros, aby poczekał
    > bo... musisz np. wyłączyć gotująca sie wodę i odłóż słuchawkę na
    No właśnie informowałam ich że nie wyrażam zgody i ta informacja była
    odnotowana-ale to nie pomaga. Co do drugiego pomysłu to za każdym razem
    dzwoni inna osoba, a nie sądzę żeby tepsa przejeła się rachunkiem za 10
    minut połaczenia. Oczywiście mogę zbluzgać dzwoniącego, ale i tak zadzwoni
    następny....

  • 4. Data: 2006-04-12 10:08:50
    Od: "Piter" <j...@w...pl>

    Użytkownik "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > odnotowana-ale to nie pomaga. Co do drugiego pomysłu to za każdym razem
    > dzwoni inna osoba, a nie sądzę żeby tepsa przejeła się rachunkiem za 10

    Rachunkiem sie pewnie nie przejma ale gosc czekajacy przy telefonie z lekka
    sie zdenerwuje :)

    --
    GG# 906954

  • 5. Data: 2006-04-12 10:42:17
    Od: Juzek Kocimientka <k...@i...pl>

    TMK napisał(a):

    Oczywiście mogę zbluzgać dzwoniącego, ale i tak zadzwoni
    > następny....

    Otóż to. A jak się któryś w końcu konsultant zdenerwuje Twoim uporem to
    sam Ci zmieni plan :)

  • 6. Data: 2006-04-12 10:45:59
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    "TMK" <t...@p...onet.pl> napisał:

    > ta informacja była odnotowana-ale to nie pomaga.
    Niestety to jest ułomność naszego prawa. Przede wszystkim to nie ty
    masz informować, ale dzwoniący ma ustawowy obowiązek najpierw zapytać
    czy wyrażasz zgodę na przyjęcie oferty. A w praktyce niewiele można
    zrobić, bo jak udowodnisz, że ktoś z TPSA dzwoni i że składa, nie
    pytając. A już prowadzenie ewidencji nie leży w naturze tepsy.

    > tepsa przejeła się rachunkiem za 10 minut połaczenia.
    Bo i oni sobie rachunków nie wystawiają, a w efekcie kosztami i tak
    obciążą klienta.

    > ale i tak zadzwoni następny....
    Dlatego pozostaje bierny opór, żarty, odkładanie słuchawki bez słowa
    itp. bo to raczej walka z wiatrakami.

    --
    Artur Golański

  • 7. Data: 2006-04-12 10:58:08
    Od: Hikikomori San <h...@g...pl>

    Artur Golanski wrote:

    > Dlatego pozostaje bierny opór, żarty, odkładanie słuchawki bez słowa
    > itp. bo to raczej walka z wiatrakami.

    Mozmna zaczac tez jakims listem do naczelnika TPSA w regionie.

    ________________
    Gore, gore, gore!!! Horrory mniamusne, krwia ociakajace i oplywajace
    w bezsensownej sadystycznej nieraz przemocy. Dlaczego i co nas kreci
    w takich filmach, brutalnych, wrecz chorych? ... http://tiny.pl/md2f

  • 8. Data: 2006-04-12 11:04:58
    Od: "Piotr Sadrakula/Lodz/Poland" <s...@w...pl>

> [...]
    > nie interesuje mnie ta informacja,zwłaszcza,ze dostaję też ulotki z
    > rachunkiem. Niby coś zaznaczali, ale ciągle jest to samo.

    A ja po prostu raz oświadczyłem, że znam nowe plany taryfowe i w roku 2006
    zostaję przy starym abonamencie standardowym i ... przestali dzwonić !

    Piotrek

  • 9. Data: 2006-04-12 14:25:03
    Od: "[edymon]" <m...@a...pl>

    Dnia 2006-04-12 11:34 +0200, Użytkownik TMK napisał :
> [...]
    > rachunkiem. Niby coś zaznaczali, ale ciągle jest to samo.
    > Niedługo zacznę wyzywać dzwoniących operatorów. Czy jest jakaś skuteczna

    Mow im, ze Cie nie ma w domu:-) Ja im zawsze powtarzam, ze mnie nie ma:-)

    --
    Edytka [edymon] - złodziejka telewizorów z psem w pierwszym pokoleniu
    /SPRZĄTAM PO MOIM PSIE/

  • 10. Data: 2006-04-12 14:45:19
    Od: Artur Golanski <A...@w...net.pl>

    Hikikomori San <h...@g...pl> napisał:

    >Mozmna zaczac tez jakims listem do naczelnika TPSA w regionie.
    Można. I co z tego wyniknie? "Dzwoniące panienki" zatrudniają zapewne
    w centrali TPSA, a 'regionalnemu naczelnikowi' nic do tego.

    --
    Artur Golański