  • 21. Data: 2018-10-31 10:39:30
    Temat: Re: uciążliwa sąsiadka
    Od: Olin <k...@a...w.stopce>

    Dnia Wed, 31 Oct 2018 00:14:55 +0200, Animka napisał(a):

    > Pewbie sporo z nich zdażyło już wyemigrować jak mają lepsze połączenie,

    Wygląda na to, że został tylko gorszy sort, albowiem:

    "Partia, której wiceprezesem jest mieszkająca w Przecieszynie była premier,
    poniosła wyborczą klęskę w tej części Małopolski. Bartosz Uroda, popierany
    przez Beatę Szydło kandydat PiS na burmistrza Brzeszcz (sama Szydło
    rządziła tą gminą w latach 1998-2005), był ostatni wśród czworga
    kandydatów. Zdobył niecałe 1,5 tys. głosów; bezpartyjni: Radosław Szot i
    Robert Adamczyk, którzy zmierzą się w II turze, dostali ponad drugie tyle.

    Rywalizację o fotel prezydenta Oświęcimia przegrał z kolei - z poparciem
    4066 osób - Zbigniew Starzec, dotychczasowy starosta oświęcimski z PiS.
    Zdeklasował go rządzący miastem od 2011 r. (początkowo jako p.o.
    prezydenta) Janusz Chwierut, za którym opowiedziało się aż 11,7 tys.
    mieszkańców (prawie 70 proc.). Mimo że jeszcze przed oficjalnym startem
    kampanii Beata Szydło przywiozła do Oświęcimia m.in. ministra Andrzeja
    Adamczyka, który wprost mówił, że zaplanowana przebudowa dworca PKP i linii
    kolejowej to zasługa Zbigniewa Starca."

    Czytaj więcej:
    https://dziennikpolski24.pl/wybory-samorzadowe-2018-
    malopolska-mieszkancy-brzeszcz-i-oswiecimia-dali-cze
    rwona-kartke-beacie-szydlo-wicepremier-to-juz-nie/ar
    /13622630

    --
    uzdrawiam
    Grzesiek

    adres: grzegorz.tracz[NA]ifj.edu.pl

    Niestety, jest to rząd."
    Woody Allen

  • 22. Data: 2018-10-31 10:45:02
    Od: n...@o...pl

    w <x8jke6qg3opa$.f62fu4r977lw.dlg@40tude.net>, Olin <k...@a...w.stopce>
    napisał(-a):

    > Ale za to mieszkańcy Brzeszcz - tudzież Jawiszowic - mają lepsze połączenie
    > ze światem.

    - Przed dwoma tygodniami z pociągu IC Cracovia w Brzeszczach wysiadły 4, a
    odjechało nim aż 6 osób - poinformował w lipcu portal brzeszcze.info, ciesząc
    się z rosnącej frekwencji podróżnych.

  • 23. Data: 2018-10-31 17:26:22
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2018-10-31 o 11:39, Olin pisze:

> [...]
    > Robert Adamczyk, którzy zmierzą się w II turze, dostali ponad drugie tyle.

    Nie będę wchodzila w link który podałeś, bo mam mazowieckie sprawy na
    głowie/w głowie.
    Dzięki.

    --
    animka

  • 24. Data: 2018-11-02 08:57:43
    Od: stejaz <s...@g...com>

    W dniu środa, 31 października 2018 10:46:04 UTC+1 użytkownik n...@o...pl
    napisał:
> [...]
    > odjechało nim aż 6 osób - poinformował w lipcu portal brzeszcze.info, ciesząc

    I oto mamy piękny przykład manipulacji: podana prawdziwa wiadomość, link do ew.
    weryfikacji tej wiadomości nie działa, a jej treść sugeruje nieprawdę. Taka jest
    zresztą definicja manipulacji: powiedzieć prawdę w taki sposób, aby słuchacze
    wyciągnęli wnioski błędne, zgodne z niecnymi intencjami manipulatora.

    Powyższa informacja odnosi się do lipca, ale... 2017 roku, czyli jeszcze sprzed
    zmiany rozkładu. I mówi o zupełnie innym pociągu (nie Chopin relacji Wiedeń-Warszawa)

    Nie chcemy tu takich...

  • 25. Data: 2018-11-02 13:49:58
    Od: n...@o...pl

    w <3...@g...c
    om>, stejaz
    <s...@g...com> napisał(-a):

> [...]
    zmiany rozkładu. I mówi o zupełnie innym pociągu (nie Chopin relacji Wiedeń-Warszawa)

    Słuszna uwaga, myląc pociągi zawyżyłem liczbę pasażerów ws/wys.
    "Natomiast nie można powiedzieć, że trasa uległa zmianie ze względu na
    Brzeszcze. Postój wyszedł przy okazji, btw - pies z kulawą nogą dalej tam nie
    wsiada a postój jak był tak jest. Zmiana trasy wynikła z oszczędności - zamiast
    dwóch pociagów Silesia/Chopin, zrobiono jednego Silesio-Chopina dlatego, że GOP
    generuje minimalne potoki na południe, i za wiele osób w Chopina w Katowicach w
    stronę południa nie wsiadało. Chodzą słuchy, że od grudnia ma być po staremu
    znowu."