  • 31. Data: 2010-02-06 13:14:11
    Temat: Re: ubezpieczenie od NNW na uczelni - beznadziejny przypadek
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 4 Feb 2010, Papo Smurf wrote:

    > oj widzę ze zadymiasz:O)
    > uczelnia to nie jest prywattna kawiarenka gdzie ludzie przychodzą dla
    > rozrywki, tak samo jak w pracy coś ci się stanie

    Może ja spróbuję?
    Bo widzę że Jacek i Maverick o mur się oparli ;)

    Ujmę to tak: jakby poszkodowany chciał się dobrać do środków które
    należą się z tytułu *odpowiedzialności* uczelni, to by pisał
    o *OC* (uczelni). To by miało sens.
    NNW od OC różni się właśnie tym - odszkodowaniem przy *braku*
    odpowiedzialności, a jeśliby odpowiedzialność była, to nie rozumiem
    dlaczego ktoś miałby nadszarpnąć własne NNW (limit!), zamiast
    w tytule postu zacząć od należnego OC ;)

    pzdr, Gotfryd

  • 32. Data: 2010-02-06 14:34:10
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "Gotfryd Smolik news" napisał:
> [...]
    > dlaczego ktoś miałby nadszarpnąć własne NNW (limit!), zamiast
    > w tytule postu zacząć od należnego OC ;)

    no widzę że coś z sensem piszesz, tu nie chodzi o żadne NW bo wiadomo że
    poszkodowany nie był ubezpieczony, ale o odpowiedzialność uczelni za szkody
    uczniuf powstałe na jej terenie w ramach nauki i tyle:O)
    mniejsza o nazwy ubezpieczeń, poszkodowana powinna się domagać odszkodowania
    od uczelni i je napewno uzyska, mnie wnikam czy z oc, czy hój wie
    jakeigo!:O)