  • 1. Data: 2010-02-04 15:12:56
    Temat: nietypowe pytanie - sytuacja z lokalem mieszkalnym
    Od: "karamba" <k...@n...mail>

    Witajcie
    nie wiem, czy to właściwa grupa - potrzebuję sugestii odnośnie trochę
    nietypowej sytuacji z lokalem mieszkalnym:

    Mieszkanie należy do rodziny, w którym przez kilka lat ta rodzina nie będzie
    mieszkać.
    W mieszkaniu jest zameldowana 1 osoba, która jest osobą niepełnosprawną i są
    z tą osobą kłopoty natury społecznej.

    czy ostnieje jakaś instytucja, której możnaby zlecić opiekę nad taką osobą w
    miejscu zamieszkania tej osoby (przy czym _nie chodzi tu o opiekę medyczną -
    rzecz może brzmi nietypowo, ale chodzi tu o los mieszkania, nie samej osoby
    o któej mowa - osoba jest pełnoletnia i we władzy nad sobą)? Nie wiem -
    rodzaj kuratora, czy coś w tym stylu. Rodzina posiadająca to mieszkanie nie
    chce wymeldować tego człowieka na czas swojego 'niemieszkania', jednak boją
    się pozostawić to wszsytko samopas. Osoba zaledowana zamieszkuje stale i nie
    jest niebezpieczna ani nie jest pijąca. Głównym problelem jest kwestia
    nieporządku wokół tego mieszkańca.

    Wchodziłoby tu w rachubę jakaś forma wykorzystania lokalu na jakieś cele
    społeczne czy podobne, (np. wynajem całego lokalu jakiejś instytucji, która
    by je przystosowała do swoich potrzeb i sprawowała tam swój porządek).
    Chodzi o to, by koszta 'opieki' nad mieszkaniem jakoś włączyć w fakt iż jest
    niewykorzystana większość mieszkania i może tak pozostać wiele lat.

    Lokalizacja: Trójmiasto.

    dziękuję za sugestie rozwiązań

  • 2. Data: 2010-02-04 17:54:27
    Od: "andreas" <a...@g...de>

    Użytkownik "karamba" <k...@n...mail> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > porządek). Chodzi o to, by koszta 'opieki' nad mieszkaniem jakoś włączyć w
    > fakt iż jest niewykorzystana większość mieszkania i może tak pozostać

    Nie poradzę Ci, ale bardzo chciałbym wiedzieć dlaczego tak bardzo
    podkreślasz istnienie meldunku? Co on ma za znaczenie dla tej sprawy?

  • 3. Data: 2010-02-08 17:42:21
    Od: "karamba" <k...@n...mail>

    "andreas" <a...@g...de> wrote in message
    > Nie poradzę Ci, ale bardzo chciałbym wiedzieć dlaczego tak bardzo
    > podkreślasz istnienie meldunku? Co on ma za znaczenie dla tej sprawy?
    nie mam żadnego specjalnego komentarza dla tej intreptacji, jest to
    występujący fakt, a ja opisuję istniejącą sytuację, podając fakty.
    pół żartem bym zapytał, czy może chcesz poznać imię osoby o której mowa :p

    > Nie poradzę Ci, ale bardzo chciałbym wiedzieć
    no tego natomiast nie skomentuję dla dobra atmosfery
    poza tym, że o radę chyba niełatwo.