  • 1. Data: 2004-12-19 12:01:19
    Temat: krs - prosba o pomoc
    Od: "rokson" <i...@w...pl>

    Witam,

    Gdzie w internecie moge znalezc prcedure zakladania i rejestracji sp z o.o.
    ??

    Czy po podpisaniu umowy u notariusza udaje sie do sadu celem zlozenia
    wniosku o wpis, czy najpierw powinienem miec regon ?

    Jakie zalaczniki oprocz wniosku o wpis powinienem zalaczyc?

    Prosze o pomc w ww. kwestii.

    --
    Robert Kisielewski

  • 2. Data: 2004-12-19 14:01:44
    Temat: Re: krs - prosba o pomoc
    Od: stern <s...@p...net.pl>

    rokson napisał(a):
    > Witam,
    >

    > Gdzie w internecie moge znalezc prcedure zakladania i rejestracji sp z o.o.
    > ??

    http://isip.sejm.gov.pl - ściągasz kodeks spółek handlowych i czytasz od
    mniej więcej 160 artykułu.

    > Czy po podpisaniu umowy u notariusza udaje sie do sadu celem zlozenia
    > wniosku o wpis, czy najpierw powinienem miec regon ?

    kolejność dowolna

    > Jakie zalaczniki oprocz wniosku o wpis powinienem zalaczyc?

    takie które dokumentują to co chcesz wpisać (nie wiem co chcesz wpisać
    do KRS)

    > Prosze o pomc w ww. kwestii.

    proszę bardzo

  • 3. Data: 2004-12-19 15:08:12

> [...]