  • 1. Data: 2005-09-06 15:44:01
    Temat: tor wyścigowy pod oknem
    Od: "madamjo" <j...@w...pl>

    witam
    blisko mojego domu , bez mała pod oknami, jest podwórko, ogrodzone,
    prywatne, na którym grupa mlodzieńców codziennie ujeżdża malucha, godzinami,
    jeżdżą 50 metrów w jedną , 50 w drugą stronę, przegazowują silnik,
    rozpędzają autko i gwałtownie hamują wzbijając tumany kurzu, i tak bez
    opamiętania. Okien nie da się otworzyć ze względu na hałas i walące spaliny.
    Rozmowa z właścicielem działki nic nie dała. Z wymiany zdań, wyniknął tylko
    morał - wolnoć Tomku w swoim domku.
    Dodam tylko, że nie jest to teren żadnego warsztatu, nic z tych rzeczy
    Czy naprawdę to jest możliwe, czy wolno tak, czy ja nie mogę nigdzie udać
    się po pomoc?
    pozdrawiam
    madamjo

  • 2. Data: 2005-09-06 18:04:45
    Temat: Re: tor wyścigowy pod oknem
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "madamjo" <j...@w...pl> napisał w wiadomości

    Jak w każdym wypadku zakłócenia ciszy powiadomić należy Straż Miejską
    albo ochronę środowiska w gminie. Ale co do zasady, to faktycznie
    musiał by być bardzo uciążliwy, by z tego coś konkretnego wyniknęło.

  • 3. Data: 2005-09-06 20:04:24
    Od: "grupy" <t...@j...adres.dla.spamerow>

> [...]
    > godzinami, jeżdżą 50 metrów w jedną , 50 w drugą stronę, przegazowują
    > silnik, rozpędzają autko i gwałtownie hamują wzbijając tumany kurzu,
    etc, etc

    Zrobić sobie wroga z sąsiada jest bardzo łatwo (poprzez interwencje policji
    lub elektorskich), rozumiem, że to bardzo uciążliwe, ale może im przejdzie
    (maluch w końcu padnie, a przy takim ujeżdżaniu chyba nie potrwa to długo).
    Dla pocieszenia: w Miedzianej Górze jest tor wyścigowy "Kielce" i w samym
    środku małej pętli stoi sobie domek - ten gość dopiero ma jazdę (wyścigi
    samochodowe są żadko, ale gieda samochodowa co tydzień to prawie to samo).
    Tak więc - cierpliwości.

  • 4. Data: 2005-09-07 12:04:44
    Od: "madamjo" <j...@w...pl>

    dzięki, czyli jednak coś mogę, np. straż nasłać.
    Mam nadzieję, że ta świadomość sił mi doda i cierpliwości.
    pozdrawiam i dziekuję
    madamjo