  • 1. Data: 2005-09-06 16:28:17
    Temat: kolejnosc] Najpierw kerdyt czy podpisana umowa o kupno?
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Witam

    Czy moze mi ktos odpowiedziec na pytanie co powinno sie zrobic najpierw
    chcac kupic mieszkanie? Wywalczyc kredyt czy podpisac umowe na kupno? W
    banku PKO dowiedzialem sie, ze powinienem najpierw podpisac umowe na kupno a
    dopiero wtedy starac sie o kredyt. A co jesli kredytu nie dostane? Czy mozna
    najpierw starac sie o przydzielenie kredytu a potem spokojnie szukac
    mieszkania?

    Dzieki. Pozdrawiam

    tomek

  • 2. Data: 2005-09-06 16:31:57
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Tomek wrote:

    > dopiero wtedy starac sie o kredyt. A co jesli kredytu nie dostane? Czy mozna
    > najpierw starac sie o przydzielenie kredytu a potem spokojnie szukac
    > mieszkania?

    To się nazywa promesa. Załatw promesę, podpisz umowę na zakup a potem
    wróć z tą umową do banku, który wystawił promesę.

    --
    Andrzej Ława @ Jelonki (Warszawa)
    Suzuki GSX 400e (1987) lab-rat-bike ;)