  • 11. Data: 2010-05-24 13:04:59
    Temat: Re: tesciowa :/
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    1...@n...neostrada.pl

    > Ja dopuszczam jeszcze trzecią możliwość. Żona nie musi być taką megierą
    > jak teściowa.

    Owszem, cuda się zdarzają.

    Może tez być adoptowana i niespotykanie wręcz odporna na wpływ
    przybranej matki.

    Ale prawdopodobieństwo, że cechy charakteru matki kiedyś się w córce
    obudzą jest jakby wyższe.

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 12. Data: 2010-05-24 13:10:53
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Maddy* napisał(-a):

    > Może tez być adoptowana i niespotykanie wręcz odporna na wpływ
    > przybranej matki.
    >
    > Ale prawdopodobieństwo, że cechy charakteru matki kiedyś się w córce
    > obudzą jest jakby wyższe.

    Równie dobrze mogą to być cechy charakteru ojca, który może być
    człowiekiem diametralnie różnym od matki. Żadnego z rodziców bym tu nie
    wyróżniał i nie przesądzał sprawy czyje cechy wezmą górę.

    --
    Big Jack
    ////// GG: 660675

  • 13. Data: 2010-05-24 13:53:46
    Od: Maddy <m...@e...com.pl>

    W dniu 24-05-2010 15:10, Big Jack pisze:
> [...]
    > człowiekiem diametralnie różnym od matki. Żadnego z rodziców bym tu nie
    > wyróżniał i nie przesądzał sprawy czyje cechy wezmą górę.

    Ale natura wyróżnia.

    Z obserwacji naukowców wynika, że inteligencję i konstrukcję psychiczną
    dużo częściej dziedziczy się po matce a budowę ciała po ojcu.

    No ale jak już się człowiek związał to teraz pozostaje wypierać, wypierać...

    Magdalena "Maddy" Wołoszyk
    JID m...@e...com.pl
    GG: 5303813

  • 14. Data: 2010-05-24 14:18:36
    Od: "Big Jack" <a...@b...zz>

    W wiadomości
    5...@n...neostrada.pl
    *Maddy* napisał(-a):

    > Z obserwacji naukowców wynika, że inteligencję i konstrukcję
    > psychiczną
    > dużo częściej dziedziczy się po matce a budowę ciała po ojcu.

    Możesz wskazać źródło?

  • 15. Data: 2010-05-27 23:11:09
    Od: "Feromon" <f...@w...pl>

    Użytkownik "M" <o...@f...pl> napisał w wiadomości
    > Witam,
    > bylem wczoraj na spotkaniu przy piwku ze znajomym i kurcze,znajomy ma
    > wielki problem , otoz jego tesciowa twierdzi,ze zdradza...[ciach]

    No, może nie zdradza, ale przesiaduje na piwku.... Nie wiadomo co gorsze.
    Kto zrozumie kobietę, a teśćiową to już zupełnie...

    Feromon