  • 1. Data: 2010-05-21 17:38:00
    Temat: lekarz dzieciecy - specjalista chorob dzieciecy
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    witam
    1.czy ww. lekarz moze wystawic osobie doroslej zwolnienie l4 ???????

    2. zglaszalem do ZUS kontrole zwolnienia lekarskiego, nie dostalem zadnej
    informacji pomimo ze mowili iz kontrola odbedzie sie po 2
    tygodniach........zadnego pisma z informacja o kontroli nie otrzymalem.
    Pisemnie do ZUS sie zwrocic w tej sprawie ?

  • 2. Data: 2010-05-21 19:45:08
    Od: badzio <b...@g...com>

    On 21 Maj, 19:38, "bartek" <b...@...pl> wrote:
    > witam
    > 1.czy ww. lekarz moze wystawic osobie doroslej zwolnienie l4 ???????

    ????????????????????? moze jeszcze wiecej znakow zapytania?
    Wracajac do tematu - tak, moze, jesli dziecko jest chore, rodzic
    dostaje tzw 'zwolnienie na dziecko'

> [...]
    > tygodniach........zadnego pisma z informacja o kontroli nie otrzymalem.
    >  Pisemnie do ZUS sie zwrocic w tej sprawie ?

    Zglaszales jak? Z urzedami tylko na pismie.

  • 3. Data: 2010-05-21 19:55:02
    Od: "bartek" <b...@...pl>

    ale lekarz wystawil zwolnienie dla osoby doroslej konkretnie dla niej nie
    dla dziecka.

    Uzytkownik "badzio" <b...@g...com> napisal w wiadomosci
    r.googlegroups.com...

  • 4. Data: 2010-05-21 21:50:29
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    badzio wrote:

    > ????????????????????? moze jeszcze wiecej znakow zapytania?
    > Wracajac do tematu - tak, moze, jesli dziecko jest chore, rodzic
    > dostaje tzw 'zwolnienie na dziecko'

    pediatria to specjalizacja.

    Lekarz pediatra ma jak najbardziej prawo leczyc i wystawiac zwolnienia
    osobom dorosłym.

    To tak jakby chirurg nie mógł wypisać recepty , za przproszeniem, na
    sraczkę, bo jest chrirurgiem.

  • 5. Data: 2010-05-21 22:52:52
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia Fri, 21 May 2010 21:55:02 +0200, bartek napisał(a):

    > ale lekarz wystawil zwolnienie dla osoby doroslej konkretnie dla niej nie
    > dla dziecka.

    A komu mial wystawic zwolnienie na opieke nad dzieckiem? Samemu dziecku?
    Myślisz troche?

    --
    best regards,
    scream

  • 6. Data: 2010-05-22 06:29:15
    Od: gr <j...@w...pl>

> [...]
    > tygodniach........zadnego pisma z informacja o kontroli nie otrzymalem.
    >  Pisemnie do ZUS sie zwrocic w tej sprawie ?

    A co za różnica jaką ma specjalizację?

  • 7. Data: 2010-05-22 06:32:09
    Od: "Jingiel" <x...@x...xxx>

    > 2. zglaszalem do ZUS kontrole zwolnienia lekarskiego, nie dostalem zadnej
    > informacji pomimo ze mowili iz kontrola odbedzie sie po 2 tygodniach

    Już byś przestał prześladować tych swoich pracowników.Co chwilę zakładasz
    temat jak dopieprzyć pracownikowi. To jest chore.

    Jingiel

  • 8. Data: 2010-05-22 07:20:10
    Od: Przemysław Bernat <p...@w...pl>

    Dnia Sat, 22 May 2010 08:32:09 +0200, Jingiel napisał(a):

    > Już byś przestał prześladować tych swoich pracowników.Co chwilę zakładasz
    > temat jak dopieprzyć pracownikowi. To jest chore.

    Zaraz będzie szukał porad jak bronić się przed sądem pracy.
    Mam wrażenie, że w jego firmie dopiero akt zgonu jest podstawą do
    usprawiedliwienia nieobecności.

    --
    Pozdrawiam,

    Przemek

  • 9. Data: 2010-05-22 09:47:54
    Od: RadoslawF <r...@w...pl>

    Dnia 2010-05-22 09:20, Użytkownik Przemysław Bernat napisał:

    > Zaraz będzie szukał porad jak bronić się przed sądem pracy.
    > Mam wrażenie, że w jego firmie dopiero akt zgonu jest podstawą do
    > usprawiedliwienia nieobecności.

    Do czasu aż jakiś sędzia mu wytłumaczy że zbłądził.
    I będzie to kosztowna nauka.

    Pozdrawiam

  • 10. Data: 2010-05-22 10:18:40
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    RadoslawF napisal:
    > Do czasu aż jakiś sędzia mu wytłumaczy że zbłądził.
    > I będzie to kosztowna nauka.

    Ale kosztowna nauka w zamian jest niezwykle skuteczna :)

    --
    Pozdrawiam,

    Jacek