  • 1. Data: 2008-12-19 05:56:46
    Temat: termin płatności
    Od: "ALEX Lodzermensch" <k...@s...us>

    Mam płatność w Urzędzie Skarbowym. Termin jest na 20. grudnia. Ale to dla
    urzędów dzień wolny. W związku z tym pytam czy w takim wypadku mogę zapłacić
    należny podatek w pierwszy dzień roboczy, czyli w poniedziałek? Czy muszę
    dziś?
    --
    ALEX Lodzermensch, Tenno Heika Banzai ]:-D

  • 2. Data: 2008-12-19 06:33:09
    Temat: Re: termin płatności
    Od: Plantator <x...@o...pl>

    ALEX Lodzermensch pisze:
> [...]
    > dla urzędów dzień wolny. W związku z tym pytam czy w takim wypadku mogę
    > zapłacić należny podatek w pierwszy dzień roboczy, czyli w poniedziałek?
    możesz zapłacić w poniedziałek