  • 1. Data: 2008-12-19 09:54:48
    Temat: Oszustwo w sieci
    Od: "Naiwny" <z...@o...eu>

    Witam

    pytanko moze ktos wie co w takiej sytuacji najlepiej zrobic.

    zakupilem przez internet w londynie pewana rzecz za ok 3000 zl .
    pieniadze przelalem z konta bankowego, rachunek dostalem od sprzedajacegp
    firma oglasza sie w sieci / prowadzi sklep internetowy ),mozna w kazdej
    chwili dokonac dalszych zakupow.

    rzecz w tym ze juz od ponad miesiac przesylka nie nadchodzi.
    na moje zapytania mailem brak odpowiedzi , telefonicznie pod podanym numerem
    nikt sie nie zglasza. Nie ma informacji o dokonanej wysylce.
    ze strony internetowej wynika ze to olbrzymia siec handlowa.
    zanim dokonalem zakupu prowadzilem tam korespondencje mailowa bezproblemowa ,
    ale taraz sa dla mnie nieosiagalni - ignoruja moje maile.

    wszystko wskazuje na oszustwo , wyludzenie pieniedzy.

    czy ktos wie co w takieje sytuacji najlepiej jest zrobic ?.
    Czy zglosic na policji , czy jest jakas komorka w tych celach ?

    Naiwny

  • 2. Data: 2008-12-19 12:15:13
    Temat: Re: Oszustwo w sieci
    Od: " " <d...@W...gazeta.pl>

    Naiwny <z...@o...eu> napisał(a):

> [...]
    > chwili dokonac dalszych zakupow.
    >
    > rzecz w tym ze juz od ponad miesiac przesylka nie nadchodzi.

    MZ pierwszy krok: policja.

    Pozdrawiam,

  • 3. Data: 2008-12-19 12:16:19
    Od: <d...@W...gazeta.pl>

  • 4. Data: 2008-12-22 00:41:44
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Przy czym trzeba pamietac, że dla polskiej policji w zawiadomieniu o podejrzenie
    popełnienia przestepstwa od razu powinien być Twój wniosek o ściganie sprawcy także
    za granicą.
    JaC

    -----

  • 5. Data: 2008-12-22 00:43:49
    Od: " 666" <u...@w...eu>

    Spróbuj może na grupie Londyn, może znajdą Ci adres lokalnej policji tam na miejscu,
    opiszesz wszystko i od razu zawiadomisz Brytyjczyków, bo zanim nasi się wezmą, to
    towarzystwo oszustów się zwinie z wynajmowanego od ciapatych lokalu.
    JaC

    -----