  • 1. Data: 2004-09-09 19:36:13
    Temat: termin odbioru towaru z reklamacji
    Od: "Korcia" <k...@p...com.pl>

    witam grupowiczow
    mam problem zwiazany z 3-krotnie reklamowanymi butami. sprawa jest dosc
    ciekawa, gdyz dwukrotnie usunieto usterke (usterka - tak to nazwijmy-
    zapadly sie obcasy) a za 3 razem napisano, ze usterke usunieto....a "wada
    spowodowana jest zbyt duza masa uzytkownika obuwia" - wazylam wtedy jedynie
    49 kg!! i nie sadze aby kozaki, zimowe kozaki, firmowe za ponad 600 zl byly
    dla suchotnikow!

    gdy to przeczytalam - ze jestem za gruba do ich kozaczkow, rzucilam bucikami
    w pania sprzedawczynie i wyszlam ze sklepu. jak sie okazalo - bylam w
    ciazy - wiec emocje mnie poniosly - moze nie emocje ale hormony. butow nie
    odebralam do dzis i przelezaly w sklepie ponad 10 miesiecy bo ja cala ciaze
    spedzialam w lozku.

    pytam - czy jest jakis obowiazkowy termin odbioru obuwia z reklamacji?
    jakie mam prawa?

    pozdrawiam
    Korcia

  • 2. Data: 2004-09-09 20:00:26
    Temat: Re: termin odbioru towaru z reklamacji
    Od: "pawelek 220v" <p...@f...invalid>

    > pytam - czy jest jakis obowiazkowy termin odbioru obuwia z reklamacji?
    > jakie mam prawa?

    pisemko z go-sportu informuje ze zgodnie z ustawa (to moga byc brednie) to 2
    tygodnie od wyznaczonej daty odbioru, a pozniej to lezy na u nich na
    magazynie na Twoja odpowiedzialnosc,
    pozdrawiam
    p.

  • 3. Data: 2004-09-09 20:04:03
    Od: kam <X#k...@w...pl.#X>

    pawelek 220v wrote:
    > pisemko z go-sportu informuje ze zgodnie z ustawa (to moga byc brednie)

    a napisali jaką?

    KG