  • 1. Data: 2004-09-09 18:42:50
    Temat: Konto w banku a komornik
    Od: "Fjodor" <f...@p...onet.pl[BEZ.SPAM-U]>

    Witam, imieniu kolegi wyslalem tego oto posta:

    Mam problem z komornikiem, a muszę założyć konto w banku, na które będą
    przychodzić pieniądze maksymalnie dwa razy w roku. Czy komornik może pytać
    banki o konta założone na moje nazwisko i czy banki mają obowiązek udzielić
    mu takiej informacji? Czy komornik mógł wcześniej złożyć takie zastrzeżenie
    w różnych bankach i czy banki automatycznie informują go, że mam konto a na
    nim jakieś pieniądze? Proszę o jak najszybszą odpowiedź, bardzo bym prosił
    na dzisiaj, sprawa jest bardzo pilna. Dziękuję i pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-09-09 18:52:49
    Temat: Re: Konto w banku a komornik
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Thu, 9 Sep 2004 20:42:50 +0200, Fjodor naskrobał(a):

> [...]
    > banki o konta założone na moje nazwisko i czy banki mają obowiązek udzielić

    oczywiście

    > Czy komornik mógł wcześniej złożyć takie zastrzeżenie
    > w różnych bankach i czy banki automatycznie informują go, że mam konto a na
    > nim jakieś pieniądze?

    Komornik z zasady nie pyta tylko zajmuje. Jeżeli wysłał zajęcie do banku to
    bank musi mu odpowiedzieć - natomiast nie jestem pewnien jaki czas jest ono
    ważne :> Wydaje mi się, że jest jednorazowe jeżeli bank odpowie że nie
    byłeś klientem.

    > Proszę o jak najszybszą odpowiedź, bardzo bym prosił
    > na dzisiaj, sprawa jest bardzo pilna. Dziękuję i pozdrawiam.

    załóż sobie konto w skoku w Pcimiu Dolnym - powinno wystarczyć.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-09 20:21:43
    Od: tomek<t...@t...pl>

    Obowiązek odpowiedzi mają ale komornik nie jest w stanie rozesłać
    zapytania do wszystkich banków w kraju. Dlatego najlepiej jest założyć
    konto w małym banku np spółdzielczym poza swoim miejscem
    zamieszkania i tyle

    -> http://usenet.pomocprawna.info

  • 4. Data: 2004-09-10 06:24:27
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > załóż sobie konto w skoku w Pcimiu Dolnym - powinno wystarczyć.

    albo za granica :) po wejsciu do uni z tego co slyszalem juz mozmemy w
    obcych bankach konta zakladac

  • 5. Data: 2004-09-10 11:49:23
    Od: "Grota ZG" <n...@o...pl>

    > Użytkownik "Sebol" <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl> napisał w wiadomości

    > albo za granica :) po wejsciu do uni z tego co slyszalem juz mozmemy w
    > obcych bankach konta zakladac

    z zajetego konta przez komornika i tak można wybrąc pieniądze, wystarczy iść
    do banku z listą płac i bank ma obowiązek wypłacić pieniądze nie sprawdzając
    nawet czy lista ta odzwierciedla prawdziwe zarobki ;)