  • 1. Data: 2004-09-09 19:02:17
    Temat: zwrot butelek po piwie
    Od: "kowal" <m...@s...getin.pl>

    Witam,

    Co jakiś czas robiąc porządki w domu, wynoszę do sklepu puste butelki po piwie.
    Do niedawna ekspedientki bez problemu je przyjmowały. Jednak kilka dni temu
    sprzedawczyni odmówiła mi tego. ZTCW to jakiś czas temu weszło w życie jakieś
    rozporządzenie czy ustawa mówiące, że sklepy mają obowiązek przyjmować puste
    butelki, jednak sprzedawczyni powiedziała, że ta ustawa właśnie przestała
    obowiązywać. Nie jestem obeznany w temacie, więc nie dyskutowałem z nią, ale
    chciałem się dowiedzieć jak jest naprawdę? Czy na dzień dzisiejszy sklepy mają
    obowiązek przyjmować puste butelki, czy też mogą tego odmówić? Jeżeli zaś muszą
    je przyjmować, a tego nie robią, to gdzie składać ewentualne skargi?

    M. Kowalski

  • 2. Data: 2004-09-10 08:04:27
    Temat: Re: zwrot butelek po piwie
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik kowal napisał:

> [...]
    > je przyjmować, a tego nie robią, to gdzie składać ewentualne skargi?

    hmmmm chyba nic sie nie zmienilo, nie slyszalem o tym
    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-13 18:34:26
    Od: m...@s...getin.pl

    > hmmmm chyba nic sie nie zmienilo, nie slyszalem o tym
    > --
    > Pozdr.Richat
    A gdzie można by tu zadzwonić, żeby się upewnić? Jakaś Federacja Konsumentów,
    albo Inspekcja Handlowa (jest jeszcze coś takiego)?

    Pozdrawiam, M. Kowalski

  • 4. Data: 2004-10-04 11:40:31
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Thu, 9 Sep 2004, kowal wrote:

> [...]
    >+ rozporządzenie czy ustawa mówiące, że sklepy mają obowiązek przyjmować puste

    ...o ile pamiętam wnioski z dyskusji na ten temat - mają obowiązek.
    Rozumiem iż rozumiesz że NIEODPŁATNIE...

    pozdrowienia, Gotfryd