  • 1. Data: 2004-09-09 18:35:51
    Temat: Robak
    Od: "Adam Klimczyk" <n...@m...pl>

    Hej!

    Znalazlem dzis robaka w chlebie. Kromka jest, nie naruszona, robak tez :). I
    mysle sobie jak tu zrobic na tym interes, czy jest to w ogole mozliwe i jak
    sprawe rozkrecic zeby przynisla ona zysk.
    Piekarnia obsluguje max 2tys ludzi - nie jest zbyt wielka ale tez nie
    malutka. Srednia po prostu.

    Pozdrawiam,
    Adam.

  • 2. Data: 2004-09-09 18:49:17
    Temat: Odp: Robak
    Od: "TJ" <f...@p...onet.pl>

    > Znalazlem dzis robaka

    proponuję sprawdzić czy robak nie atakuje przez przypadek kont e-mail. Może
    wykorzystuje również dziury w Windowsach. Autora należałoby pozwać do sądu o
    naruszenie dóbr osobistych i włam na kompa.

    Tom

  • 3. Data: 2004-09-09 18:51:45
    Temat: Re: Robak
    Od: "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl>

    Użytkownik "Adam Klimczyk" <n...@m...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawe rozkrecic zeby przynisla ona zysk.
    > Piekarnia obsluguje max 2tys ludzi - nie jest zbyt wielka ale tez nie

    Postaraj sie robaka zapic.

    --
    You and me and the devil makes three,
    don't need no other lovin' babe

  • 4. Data: 2004-09-09 18:52:04
    Od: "Sebastian" <B...@o...pl>

    Użytkownik "Jaroslaw Soja" <j...@i...pl> napisał w
    wiadomości news:chq8ll$ai$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Użytkownik "Adam Klimczyk" <n...@m...pl> napisał w wiadomości

    :).

    Zrob dobra kolacje tesciowej ;-)

  • 5. Data: 2004-09-09 18:56:17
    Od: "rezist.com" <s...@p...com>

    > Znalazlem dzis robaka w chlebie. Kromka jest, nie naruszona, robak tez :)

    Jak najszybciej przyklej z powrotem kromke! W przeciwnym razie
    zostaniesz oskarzony przez Robaka o zniszczenie mienia!

    --
    tomek nowak
    http://rezist.com

  • 6. Data: 2004-09-09 19:32:09
    Od: "Marcin" <m...@b...maila.pl>

> [...]
    jak
    > sprawe rozkrecic zeby przynisla ona zysk.

    Robaka sprzedaj jako rzadki okaz materii ozywionej
    A w chlebaku nalezy od czasu do czasu posprzatac ;)

    M.

  • 7. Data: 2004-09-10 00:38:40
    Od: "fi5h" <f...@o...pl>

    Adam Klimczyk wrote:
> [...]
    > ogole mozliwe i jak sprawe rozkrecic zeby przynisla ona zysk.
    > Piekarnia obsluguje max 2tys ludzi - nie jest zbyt wielka ale tez nie

    Sprawdz czy robak nie jest pod ochrona, bo jak jest to mozesz niezle beknac
    za znecanie sie nad zwierzetami

    --
    fi5h

    "Gdyby gówno było w cenie, biedni ludzie rodzili by się bez odbytów"

  • 8. Data: 2004-09-10 05:46:58
    Od: Piotr Zawadzki <p...@f...pl>

    Adam Klimczyk napisał:

    > Znalazlem dzis robaka w chlebie. Kromka jest, nie naruszona, robak tez :). I
    > mysle sobie jak tu zrobic na tym interes, czy jest to w ogole mozliwe i jak
    > sprawe rozkrecic zeby przynisla ona zysk.

    Zysk? Hm... Może załóż hodowlę robaków?
    MSPANC

    Pozdrawiam
    PWZ

    --
    Śmiech jest silniejszy niż dobre maniery.

  • 9. Data: 2004-09-10 13:30:44
    Od: "blad" <blad201@_W_Y_T_N_I_J_o2.pl>

    Adam Klimczyk wrote:
> [...]
    > ogole mozliwe i jak sprawe rozkrecic zeby przynisla ona zysk.
    > Piekarnia obsluguje max 2tys ludzi - nie jest zbyt wielka ale tez nie

    spytaj w piekarni czy czegos nie zgubili - moze robaczek sie im zgubil
    i juz wyznaczyli za niego znalezne :-)
    *** blad ***

  • 10. Data: 2004-09-10 19:26:25
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Adam Klimczyk wrote:

    > Znalazlem dzis robaka w chlebie. Kromka jest, nie naruszona, robak tez :). I
    > mysle sobie jak tu zrobic na tym interes, czy jest to w ogole mozliwe i jak
    > sprawe rozkrecic zeby przynisla ona zysk.

    Pff - jeszcze każą Ci dopłacić za wkładkę mięsną ;)

    A tak poważnie - jeśli masz na myśli zysk w sensie 'korzyści majątkowej'
    to chyba implikuje to szantaż. Który jest nielegalny.