  • 1. Data: 2003-08-29 12:16:35
    Temat: zgłaszanie wierzytelności
    Od: " celina" <h...@N...gazeta.pl>

    Witam, dostałam własnie pismo z sądu o otwarciu postępowania układowego
    firmy, której jestem wierzycielem (nie zapłacili za wykonaną pracę wg umowy o
    dzieło). Muszę więc zgłosić wierzytelność - przeszukiwałam temat na e-
    prawnik. tam dość obszernie opisane są zasady jak stworzyć takie pismo
    procesowe. Ale nie wszystko jest dla mnie jasne, wiec prosze doswiadczone
    osoby o pomoc:
    1) czy musze dołączyć oryginały rachunków i umowy, które są dowodem?
    2) data sprawdzania wierzytelności i godz jest podana. Czy obowiązkowe
    (pomocne w czymś?) jest moje stawienie się w sądzie na sprawdzanie
    wierzytelności?
    3) czy dysponuje ktoś gotowym wzorem takiego pisma może...

    Z góry dziękuję za pomoc. Oczywiście sprawa pilna niestety...
    Pozdrawiam - Celina

  • 2. Data: 2003-08-29 13:22:47
    Temat: Re: zgłaszanie wierzytelności
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

    Użytkownik " celina" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > 3) czy dysponuje ktoś gotowym wzorem takiego pisma może...
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc. Oczywiście sprawa pilna niestety...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Jeżeli poczekasz do poniedziałku to taki wzór podeślę.

    Pozdrowienia
    Michał

  • 3. Data: 2003-08-29 18:17:45
    Od: " " <h...@N...gazeta.pl>

    W środe (03.09.03)odbedzie sie sprawdzanie wierzytelnosci (o godzinie 10.00) -
    jak sie uda w poniedzialek z rana to bedzie przydatne - pozniej niestety juz
    nie za bardzo i pozostanie mi podziekowac za dobre checi.

    Pozdrawiam
    Celina

  • 4. Data: 2003-08-29 18:57:57
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

    Użytkownik <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    juz
    > nie za bardzo i pozostanie mi podziekowac za dobre checi.

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Zrobię wyjątek i podrzucę jutro wzór zgłoszenia wierzytelności w
    postępowaniu układowym..
    Ale za to należy mi się dobre piwo :)))
    Pozdrowienia.

    michał

  • 5. Data: 2003-08-30 08:36:32
    Od: "mec.Michał" <m...@o...pl>

> [...]
    > 3) czy dysponuje ktoś gotowym wzorem takiego pisma może...
    >
    > Z góry dziękuję za pomoc. Oczywiście sprawa pilna niestety...

    http://www.gazeta.pl/usenet/

    Podaj swój email bo nie mogę wysłać wzoru.

    Pozdrawiam
    Michał