  • 11. Data: 2010-05-09 15:47:11
    Temat: Re: telewizja - n, zmiana regulaminu
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    lukasz wrote:

    > pytalem sie o to, konsultantka zasugerowala zlozenie wypowiedzenia i
    > zadzwonienie za 4-5 dni roboczych i podpisanie nowej umowy

    upewniej sie, czy nie jest tak, ze byly klient nie moze skorzystac z
    promocji, ze promocja byla dla tych co chcieli odejsc, ale jednak sie
    rozmyslili.

  • 12. Data: 2010-05-09 18:05:29
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Hej,

    > moglbys to rozwinac ? raczej wiekszosc uztkownikow korzysta z jakis tam
    > promocji i przez to ma umowe na czas okreslony. po zakonczeniu promocji z
    > reguly umowa przechodzi na czas nieokreslony i mozna ja wypowiedziec
    > zgodnie z okresem wypowiedzenia w kazdym momencie.
    >
    > jezeliby bylo tak jak piszesz tzn. ze zmiana dotyczy tylko uzytkownikow z
    > umowa na czas nieokreslony ?
    >
    > jak masz jakis punkt z regulaminu ktory tak stanowi to bede wdzieczny za
    > jego podeslanie

    Tak mnie poinformowała Pani w boku (ta sama z którą koresponduję) i to samo
    wynika z pisma z nowym regulaminem, który otrzymałem. Z pamięci: "do końca
    okresu promocyjnego będzie Pan płacił zgodnie ze swoją promocją."
    Przeczytaj - pewnie Tobie napisali to samo (na tej luźnej kartce - na
    drugiej stronie).

    Co do punktu umowy, to regulamin praktycznie każdej promocji w n (czytaj:
    tych, z którymi się zapoznałem) mówi, że w przypadku kolizji punktów
    regulaminu i promocji ważniejszy jest zapis reg. promocji.

    Oczywiście nowy regulamin będzie Cię obowiązywał po zakończeniu okresu
    promocyjnego!

    Pozdrawiam,
    Vasco

  • 13. Data: 2010-05-09 18:07:52
    Od: "Vasco" <v...@p...fm>

    Hej,

    > upewniej sie, czy nie jest tak, ze byly klient nie moze skorzystac z
    > promocji, ze promocja byla dla tych co chcieli odejsc, ale jednak sie
    > rozmyslili.

    Prawie na pewno moze skorzystac. Tylko skoro juz masz n-ke w promocji, to
    nie warto wypowiadac i brac na nowo: zaplacisz aktywacje, bedziesz mial
    dluzsza umowe...

    Wypowiadac i brac w promocji oplaca sie tylko tym, którzy maja wiecej
    pakietów i sa na warunkach standardowych (= czas nieokreslony).

    Pozdrawiam,
    Vasco