  • 11. Data: 2008-10-09 06:58:28
    Temat: Re: taka prowokacja ;)
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    Gabriel'Varius' wrote:

    > Czyli otwarcie piwa rowne jest jego spozywaniu - ciekawe :-) ?

    No a jak ?
    Osobiście od policjanta słyszałem, że jego nie obchodzi, czy "brałeś
    łyka"
    czy nie, tylko wystarczy mu to, że stoisz z otwartym piwem. Jak to sobie
    inaczej wyobrażasz ?

    No ja wiem, że to jest wszystko bez sensu, ale o tym bezsensie właśnie
    rozmawiamy. My rozmawiamy, ale jak widać są tacy, co przepisy prawne
    ułomnie
    do tego pokonstruowali. Ci to dopiero mają w bani...

  • 12. Data: 2008-10-09 07:07:46
    Od: "d852" <d...@p...onet.pl>

    d852 wrote:

    > No a jak ?
    > Osobiście od policjanta słyszałem, że jego nie obchodzi, czy "brałeś
    > łyka"
    > czy nie, tylko wystarczy mu to, że stoisz z otwartym piwem.

    No i dodał, o czym ja zapomniałem, że takie mają odgórne zalecenie,
    czyli taka jest jakby policyjna interpretacja publicznego spożywania.

  • 13. Data: 2008-10-09 07:18:09
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "d852" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

    alez on przeczytal i zrozumial, za to ty nie czytasz pomiedzy wierszami ;)

  • 14. Data: 2008-10-09 07:21:02
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > mandatu za picie alkoholu nie mógłbym dostać, no bo to nie alkohol. Z
    > drugiej strony, żeby policja się przekonała, że to co myślą, musieli by
    > się albo napić albo wydziwiać z jakimś laboratorium czy inną kosmiczną
    > technologią.

    dlatego oni nie beda niczego sprawdzac, pijesz z naczynia po alkocholu,
    wylegitumuja cie i wystawia mandat, jesli nie przyjmiesz dostaniesz wezwanie
    do sadu grodzkiego, i potem bedziesz musial udowadniac ze nie jestes
    wielbladem, znjac zycie opuscisz i zaplacisz kare i koszty sadowe, albo
    stracisz wiecej pieniedzy i i tak zaplacisz, bo masz marne szanse na
    udowodnienie ze akurat wtedy nie piles alko :)

    to czarny scenariusz, ale bardzo prawdopodobny, szczegolnie jak zaczniesz
    jeszcze kozaczyc

  • 16. Data: 2008-10-09 07:35:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail d...@p...onet.pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

> [...]
    > łyka"
    > czy nie, tylko wystarczy mu to, że stoisz z otwartym piwem. Jak to sobie

    no niestety jak zwykle wylano dziecko z kapiela. Nie mozna było sobie
    poradzic z jakimis grupkami pijaków stojacych pod sklepem i zaczepiajacych
    ludzi o 20 gr w inny sposób, to postanowiono tak - karajac przy okazji
    kilka ilionów bogu ducha winnych obywateli ktorzy to czasami spokojnie
    mogliby sobie wypic piwko na lawce w parku.

    "Wiedza to władza. Ale niewiedza, niestety, nie oznacza jeszcze
    braku władzy." Niels Bohr

  • 15. Data: 2008-10-09 07:35:52
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail j...@o...pl napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Pijesz sobie z takowej buteleczki w miejscu, gdzie jest zakaz
    > spożywania alkoholu. Podchodzą panowie i mówią: Tu nie wolno spożywać,
    > mandacik. Ty mówisz: Ja nie spożywam, to soczek. Oni: My widzimy, że
    > Pan spożywa, przyjmuje Pan mandat? Ty: Nie spożywam, nie przyjmuję.
    > Sprawa do sądu. Komu sąd uwierzy?
    >
    > 3mcie się.
    > Ps. Pytanie retoryczne :)

    No wlasnie - jak myslisz komu sad uwierzy jak bedzie to happening na ktorym
    bedzie zalozmy 20 osób i wszystkie potwierdza ze był to sok jabłkowy?

    Chyba mam zdolności prekognicyjne - wczoraj rano, wyjmując resztki
    mizernej pensji z bankomatu, powiedziałem do siebie: "Chyba się urżnę".
    No i proszę!

  • 17. Data: 2008-10-09 07:47:17
    Od: Andrzej Adam Filip <a...@p...onet.pl>

    Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> pisze:

> [...]
    >
    > No wlasnie - jak myslisz komu sad uwierzy jak bedzie to happening na ktorym
    > bedzie zalozmy 20 osób i wszystkie potwierdza ze był to sok jabłkowy?

    Sąd której instancji?

    --
    Andrzej Adam Filip : a...@o...eu : a...@x...wp.pl
    Mężczyzna lubi cudze żony, ale woli własnych synów.

  • 18. Data: 2008-10-09 09:01:20
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl>

    Użytkownik "szerszen" napisał w wiadomości

> [...]
    > albo stracisz wiecej pieniedzy i i tak zaplacisz, bo masz marne szanse na
    > udowodnienie ze akurat wtedy nie piles alko :)

    O ile sie nie myle, w Polsce istnieje cos takiego, jak domniemanie
    niewinnosci. Jesli nie zaplaci mandatu, bedzie sad grodzki.
    A tam to policjanci muszza udowodnic wine, a nie pozwany niewinnosc. Sąd
    najpierw zapyta policjantow, czy zrobili badanie krwi. Jak nie zrobili, to
    nie ma dowodow. I dziekuje. Koniec sprawy.

  • 19. Data: 2008-10-09 09:05:15
    Od: "Ajgor" <a...@m...pl>

    Użytkownik "d852" napisał w wiadomości news:gck8cc$jk7$1@news.onet.pl...

    > Nie o to chodzi. Karalne jest niby spożywanie a nie bycie pijanym. Nie
    > jeden dostał mandat zaraz po otworzeniu piwa.

    No dobrze. A jak by bylo odwrotnie. To znaczy pił bym czystą wódkę prosto z
    butelki... po wodzie mineralnej? To co by było wtedy?

  • 20. Data: 2008-10-09 09:35:50
    Od: Marian <m...@a...pl>

    Ajgor wrote:

    > No dobrze. A jak by bylo odwrotnie. To znaczy pił bym czystą wódkę prosto z
    > butelki... po wodzie mineralnej? To co by było wtedy?

    Nic, policja przeszlaby bokiem, chyba, ze bys zachowywal sie awanturniczo ;)