    From: "Aga" <a...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: szpital zgubił mój telefon
    Date: Mon, 15 Nov 2004 12:08:34 +0100

    Mam pytanie. Nie wiem co zrobić.
    W lipcu wylądowałam w szpitalu. To nie był planowany pobyt. Moje rzeczy
    osobiste - torebka, ubranie trafiły do depozytu szpitala. W izbie przyjęć
    nalegano albym wzięła ze sobą telefon komórkowy. Nie chciałam go jednak mieć
    bo byłam w stanie uniemożliwiającym pilnowanie go. Przyjmująca mnie
    pielęgniarka i sanitarusz uzgodnili że przekażą mój telefon wraz z lekami
    które miałam przy sobie pod nadzór pięlęgniarek na oddziale na któy
    trafiłam. Tak tez zrobili. Fakt przekazania telefonu na oddział został
    odnotowany na izbie przyjęć. jak wychodziłam ze szpitala telefonu nie było.
    Personel szpitala nie mógł go znaleśc. Przełożona pielęgniarek powiedziała
    ze ma złożyć skargę na szpital i wtedy będą podstawy do obciążenia
    pielęgniarek. Tak też zrobiłam. I tu zaczęły się schody. Okazało się że
    telefon powinien być przekazany nie na Oddział tylko do depozytu i jak mi
    napisał z-ca dyrektora "szpital nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy które
    pacjent zabiera ze soba na oddział". Wyjaśniałam że to nie ja go zabrałam na
    Oddział - bezskutecznie. Nie wiem co mam teraz zrobić. Prosze pomóżcie

    Aga