  • 1. Data: 2004-11-15 11:08:34
    Temat: szpital zgubił mój telefon
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    Mam pytanie. Nie wiem co zrobić.
    W lipcu wylądowałam w szpitalu. To nie był planowany pobyt. Moje rzeczy
    osobiste - torebka, ubranie trafiły do depozytu szpitala. W izbie przyjęć
    nalegano albym wzięła ze sobą telefon komórkowy. Nie chciałam go jednak mieć
    bo byłam w stanie uniemożliwiającym pilnowanie go. Przyjmująca mnie
    pielęgniarka i sanitarusz uzgodnili że przekażą mój telefon wraz z lekami
    które miałam przy sobie pod nadzór pięlęgniarek na oddziale na któy
    trafiłam. Tak tez zrobili. Fakt przekazania telefonu na oddział został
    odnotowany na izbie przyjęć. jak wychodziłam ze szpitala telefonu nie było.
    Personel szpitala nie mógł go znaleśc. Przełożona pielęgniarek powiedziała
    ze ma złożyć skargę na szpital i wtedy będą podstawy do obciążenia
    pielęgniarek. Tak też zrobiłam. I tu zaczęły się schody. Okazało się że
    telefon powinien być przekazany nie na Oddział tylko do depozytu i jak mi
    napisał z-ca dyrektora "szpital nie ponosi odpowiedzialności za rzeczy które
    pacjent zabiera ze soba na oddział". Wyjaśniałam że to nie ja go zabrałam na
    Oddział - bezskutecznie. Nie wiem co mam teraz zrobić. Prosze pomóżcie

    Aga

  • 2. Data: 2004-11-15 11:43:15
    Temat: Re: szpital zgubił mój telefon
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Aga" <a...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    napisz ostania prosbe o wyjasnienie sprawy z zaznaczeniem ze jesli to nie
    nastapi zlozysz doniesienie o kradziezy, jesli nadal nic sie nie ruszy, idz
    na policje i zloz takie doniesienie, przynajmniej ja bym tak zrobil

    karte oczywiscie zablokowalas?

  • 3. Data: 2004-11-15 11:44:28
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    > napisz ostania prosbe o wyjasnienie sprawy z zaznaczeniem ze jesli to nie

    napisałam 3 tygodnie temu pismo o wyjaśnienie tej sprawy ale nie dostałam
    odpowiedzi

    > nastapi zlozysz doniesienie o kradziezy, jesli nadal nic sie nie ruszy,
    idz
    > na policje i zloz takie doniesienie, przynajmniej ja bym tak zrobil

    mam iść na policję?
    Ja mieszkam w Lubinie, w szpitalu byłam we Wrocławiu
    moge to załatwić u siebie czy musze jechać do Wrocławia?
    myślałam że może sądownie mam to załatwić

    > karte oczywiscie zablokowalas?

    tak, zablokowana
    z resztą była zablokowana PINem i przez te 2 miesiące jak byłam w szpitalu
    nikt z niego nie dzwonił

    pozdrawiam
    Aga

  • 4. Data: 2004-11-15 12:59:04
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > mam iść na policję?
    > Ja mieszkam w Lubinie, w szpitalu byłam we Wrocławiu
    > moge to załatwić u siebie czy musze jechać do Wrocławia?

    tego to juz nie wiem, musisz sie dowiedziec u siebie na komendzie

    > myślałam że może sądownie mam to załatwić

    musisz zlozyc najpier doniesienie o popelnieniu przestepstwa, sad idzie
    dopiero w kolejnym kroku

  • 5. Data: 2004-11-15 12:59:16
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    dzięki

    --
    Lotna

  • 6. Data: 2004-11-16 17:34:01
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

> [...]
    idz
    > na policje i zloz takie doniesienie, przynajmniej ja bym tak zrobil

    Kradzież, to raczej nie będzie. Raczej niedopełnienie obowiązków przez
    pracowników szpitala, którzy powinni byli telefon do depozytu oddać. Uważam,
    że w tym wypadku można by było posiłkować się przepisami dotyczącymi hoteli.
    Czyli właściciel hotelu odpowiada za rzeczy wniesione do niego. Ale to
    raczej droga cywilna, a nie karna.

  • 7. Data: 2004-11-16 20:59:47
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

> [...]
    hoteli.
    > Czyli właściciel hotelu odpowiada za rzeczy wniesione do niego. Ale to

    czyli jednak do sądu?

    Aga

  • 8. Data: 2004-11-16 21:34:11
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    > czyli jednak do sądu?

    Jeśli nie da się ugodowo. A masz dowód na to, ze ów telefon tam pozostał? Bo
    może być kłopot. Dobrze by było posiadać jakiś dowód na to.

  • 9. Data: 2004-11-17 07:35:39
    Od: Criminator <c...@i...pl>

    Użytkownik szerszen napisał:

    > tego to juz nie wiem, musisz sie dowiedziec u siebie na komendzie

    Witam;

    Już od dłuższego czasu mają na komisariatach okienka uniwersalne tzn. z
    każdą sprawą możesz sie udać do jednostki policji do której akuram masz
    najbliżej, a oni stosowną dokumentację prześlą zgodnie z właściwością
    miejscową.

    Pozdrawiam.

    --
    Życzę miłego dnia.

    e-mail: criminator<ciach-ciach>@interia.pl

  • 10. Data: 2004-11-17 08:40:41
    Od: "Aga" <a...@p...onet.pl>

    > Jeśli nie da się ugodowo. A masz dowód na to, ze ów telefon tam pozostał?
    Bo
    > może być kłopot. Dobrze by było posiadać jakiś dowód na to.

    Ugodowo to chyba sie nie da.
    Jakiś dowód jest bo jak przełożona pielęgniarek sprawdzala czy telefon był
    przekazany na oddział, to izba przyjęc potwierdziła. Wystąpiłam do szpitala
    żeby mi udostepnili kserokopię tego ale czy mi dadzą to watpie.

    Aga