  • 131. Data: 2007-01-02 18:44:50
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

    Użytkownik "Sowiecki Agent"
    .pl> napisał w
    wiadomości news:ene2qi$5a$1@inews.gazeta.pl...

    LOL.

    > I nie przepadam za personalnymi przytykami.

    To byl przytyk. Pragnelam cie uspokoic, ze znajac ciebie nie masz sie czego
    obawiac

    >Zeznania

    Pokaz mi teraz chociaz jedna moja wypowiedz, ktora swiadczy o czyms innym,
    ok?

    Angie

  • 132. Data: 2007-01-02 18:47:30
    Od: "Angie" <J...@O...EU>

  • 133. Data: 2007-01-02 19:22:08
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Robert Tomasik [Tue, 2 Jan 2007 19:20:51 +0100]:

    > Na co?

    Chyba na nisko latające trolle... ;)

    Kira

    --
    /(o\ ~ G-G: 574988 ~ http://cyber-girl.net/ ~
    \o)/ * mDziura * Vista-cel-pal * Poolicz mi *

  • 134. Data: 2007-01-02 22:50:51
    Od: Harry <U110936510538200_USUNTO_@_WYTNIJTO_neostrada.pl>

    No do tego dochodzi sprawa , czemu rodzice puscili 14 latke na dyskoteke
    gdzie sie pije alkochol, postrasz ze bedziesz ja i jej rodzicow po
    sadach ciagal i ze naklamala ci ze jest pelnoletnia i uwierzyles bo
    wygladala, generalnie mysle ze laska ci chce zlapac na kase i wystarcza
    kasety z zadaniem pieniedzy, nawet jak ma 14 lat to moze pojsc do
    poprawczaka a jak 17 to do pierdla, kto od miecza wojuje od miecza ginie ;)

    --
    Pozdro
    Harry

  • 135. Data: 2007-01-03 00:13:25
    Od: Kira <c...@e...wytnij.pl>

    Re to: Robert Tomasik [Tue, 2 Jan 2007 17:27:14 +0100]:

    > Obowiązek uprzedzenia o odpowiedzialności karnej za fałszywe
    > zeznania wynika z art. 233 kk.

    Ale różnicę między formalną regułką z pouczeniem, a durnowatymi
    sugestiami że "zapewne w połowie się rozmyśliła" sądzę, że znasz?

    Zresztą, temat w sumie jest zbędny zupełnie. Ty sobie teorię,
    ja sobie praktykę - i żadne drugiego nie przekona że to jednak
    nie deszcz pada tylko plują. Może EOT?

    Kira

  • 136. Data: 2007-01-03 07:41:51
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Robert Tomasik wrote:

    > Ad rem, to po prostu z opisu wnoszę, że najprawdopodobniej do zgwałcenia
    > nie doszło. I to nie wcale z tego powodu, ze ofiara nie została pocięta
    > żyletką, ale z tego powodu, że zbyt - jak na moją znajomość ofiar
    > zgwałceń - racjonalnie działała.

    W pełni się zgadzam - żaden przytomny sędzia nie uwierzy szczeniarze,
    która dzwoniła z żądaniem kasy za milczenie... Aczkolwiek chyba warto by
    to mieć nagrane :)

  • 137. Data: 2007-01-03 10:35:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Kira napisał(a):
    > Re to: Robert Tomasik [Tue, 2 Jan 2007 17:27:14 +0100]:

    > Ale różnicę między formalną regułką z pouczeniem, a durnowatymi
    > sugestiami że "zapewne w połowie się rozmyśliła" sądzę, że znasz?

    nie sugesitia a dosc istotne pytanie, bo wowczas mozemy anwet mowic o
    chwilowej niepoczytalnosci 'sprawcy' trudno by w takim momencie mogl
    zapanowac nad tym co robi. Rekoma i nogami podpisuje sie pod tym co
    "Renia' mowila na temat gwaltu na portytutce. Brzmialo to moze oblesnie
    ale miala racje (takie rzeczy ustala sie przed a nie w trakcie)

  • 138. Data: 2007-01-03 11:49:59
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > nie sugesitia a dosc istotne pytanie, bo wowczas mozemy anwet mowic o
    > chwilowej niepoczytalnosci 'sprawcy' trudno by w takim momencie mogl
    > zapanowac nad tym co robi.

    Jasssne. Po kiego nosi taka krótką kieckę, nie? No i jak kobieta mówi
    NIE, to znaczy tak:-/

    > Rekoma i nogami podpisuje sie pod tym co
    > "Renia' mowila na temat gwaltu na portytutce. Brzmialo to moze
    > oblesnie ale miala racje (takie rzeczy ustala sie przed a nie w
    > trakcie)

    Tak tak, teraz gumofilco karatte będa wykładnikami tego, co jest
    gwałtem, a co nie jest, w ogóle zaczną nam normy wyznaczać. Weź
    przestań.
    To jak Ty tak, to ja obiema rękami podpisuję się pod preparowaniem
    fałszywych dowodów tylko po to, żeby takich, co maja "chwilową
    niepoczytalność" wg. Twojej definicji pakować do pudła za gwałt. a co,
    jak chcesz stosowania prawa pięści, to wiedz, że działa ono w obie
    strony ( ale mózg czasem jest silniejszy, bo sprytniejszy).

    Justyna

  • 139. Data: 2007-01-03 14:27:44
    Od: Habeck Colibretto <h...@N...gazeta.pl>

    Dnia 31.12.2006, o godzinie 13.49.24, na pl.soc.prawo, Kira napisał(a):

    > G... znaczy tego, ten trzeci rodzaj prawdy... Nie rekompensuje
    > ani jedno, ani drugie. Ale z kasy przynajmniej skorzystasz. Z
    > faktu siedzenia dupka w pierdlu - ani trochę.

    Skorzysta ta, której on nie zgwałci siedząc w więzieniu.

    > Witamy w realnym świecie.

    Witamy.

    --
    Pozdrawiam,
    *Habeck*

  • 140. Data: 2007-01-03 18:55:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Kira" <c...@e...wytnij.pl> napisał w wiadomości

    > Ale różnicę między formalną regułką z pouczeniem, a durnowatymi
    > sugestiami że "zapewne w połowie się rozmyśliła" sądzę, że znasz?

    Mowa była o straszeniu odpowiedzialnością karną za fałszywe zeznania, a nie
    durnowatymi sugestiami.

    > Zresztą, temat w sumie jest zbędny zupełnie. Ty sobie teorię,
    > ja sobie praktykę - i żadne drugiego nie przekona że to jednak
    > nie deszcz pada tylko plują. Może EOT?

    Wiesz, ja akurat też praktykę :-)