  • 1. Data: 2006-12-31 00:25:42
    Temat: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: a...@t...pl

    Zaczne od początku :/,tydzien temu balowałem na wschodzie Polski
    w dyskotece Rancho.Tam też się upiłem oraz wypaliłem 3 wory
    zielska na koniec dobiłem się dropsami od tamtejszego deelera.W
    pewnym momencie poznałem :D jakąs laske,nasza znajomosc skończyła
    sie na tylnej kanapie mojego auta na prakingu około 5 nad
    ranem.Następnego dnia ona mi oznajmia że mam jej zapłacic 10tysiecy
    za milczenie bo inaczej pójdzie na Policje i zgłosi gwałt na
    sobie.Zamurowało mnie bo podczas imprezy twierdziła ze ma 17lat a
    teraz chce mnie naciagnac na kase.Jakby tego było mało ukradła mi
    portfel ....,tak ze do domu wróciłem bez dowodu. :/ Dzisiaj do mnei
    dzwoni i straszy ze mam jej przelac 10tysiecy do 4 stycznia bo
    inaczej zniszczy mi życie Teraz nie wiem co mam zrobic,jak pójde z
    tym na gliny to okaze sie ze jestem 18letnim pedofilem : / a jak nie
    zapłace to na dodatek będe pedofilem i gwałcicielem :/

  • 2. Data: 2006-12-31 00:51:53
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "witek" <w...@g...pl.invalid>

    <a...@t...pl> wrote in message
    s.com...
> [...]
    >tym na gliny to okaze sie ze jestem 18letnim pedofilem : / a jak nie
    >zapłace to na dodatek będe pedofilem i gwałcicielem :/

    Jakie masz auto?

  • 3. Data: 2006-12-31 00:55:30
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    s.com...

    Ile lat ma ta dziewczyna i czy faktycznie ją zgwałciłeś? To są podstawowe
    pytania, na które w Twoim poście odpowiedzi nie ma, a bez tych odpowiedzi nie
    sposób nic konstruktywnego napisać.

  • 4. Data: 2006-12-31 01:11:24
    Od: a...@t...pl

    To samochód mojego ojca 3 letni Lexus GS 300 i pewnie dlatego chce
    mnie naciagnac.

  • 5. Data: 2006-12-31 01:17:31
    Od: a...@t...pl

    Robert :/ ledwo pamiętam,zamawiałem browar za browarem,ale napewno
    jej nie zgwałciłem sama tego chciała.

  • 6. Data: 2006-12-31 01:22:08
    Od: a...@t...pl

    Najpierw twierdziła ze ma 17lat a wczoraj rano mi powiedziała ze ma
    14,to jakas paranoja !!

  • 7. Data: 2006-12-31 01:49:17
    Od: B0L0 <b...@i...pl>

    a...@t...pl napisał(a):
> [...]
    > tym na gliny to okaze sie ze jestem 18letnim pedofilem : / a jak nie
    > zapłace to na dodatek będe pedofilem i gwałcicielem :/

    moja rada (nie prawnika) idz na policje i niech zrobia prowokacje. a jk
    sie boisz to przynajmniej wynajmij detektywa bedziesz mial dowody co i jak
    NIC NA WLASNA REKE bo zaplacisz i jeszcze ci dowala za usilowanie
    przekupstwa...

    --
    pozdrawiam
    bolo

  • 8. Data: 2006-12-31 02:27:22
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    Skoro sama tego chciała, to zakładam, że śladów zgwałcenia żadnych nie będzie.
    Jakiś obrażeń założymy czy innych śladów przełamywania oporu. Weź spokojnie
    pomyśl, jakie ma szanse na skuteczne doprowadzenie do skazania Cię za zgwałcenie
    w takim wypadku? Zwłaszcza, że pewnie znajdzie się kilka osób, które Was
    widziały, że razem się bawiliście jeszcze w dyskotece. Nie załatwia to
    oczywiście sprawy jej ewentualnej nieletniości.

    Tak, czy siak, to na Twoim miejscu, nie wdając się w dyskusję z szantażystką
    złożył bym doniesienie na policje, ze ukradła Ci portfel i jeszcze Cię
    szantażuje. Możesz spróbować nagrać rozmowę z nią i to dać jako dodatkowy dowód.
    Możesz przykładowo zadzwonić do niej i zacząć wypytywać, jakie Ci da gwarancje,
    że nie będzie rościć pretensji, gdy dostanie te pieniądze.

    Fakt, że z Twojego samochodu skradła Ci dowód osobisty, to dodatkowa poszlaka,
    że o żadnym gwałcie być mowy nie może. Jakbyś ja faktycznie zgwałcił, to Twój
    portfel byłby ostatnią rzeczą, na którą by zwracała uwagę.

  • 9. Data: 2006-12-31 02:27:40
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <a...@t...pl> napisał w wiadomości
    ps.com...

    A ile ma?

  • 10. Data: 2006-12-31 02:32:43
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "B0L0" <b...@i...pl> napisał w wiadomości
    > a...@t...pl napisał(a):

    > NIC NA WLASNA REKE bo zaplacisz i jeszcze ci dowala za usilowanie
    > przekupstwa...

    Zapłata odszkodowania ofierze nigdy nie może być postrzegana jako próba
    przekupstwa. Co innego, jakby te pieniądze dawał świadkom za milczenie.