  • 141. Data: 2007-01-03 18:57:49
    Temat: Re: :/ szok nieletnia mnie pozywa :/
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Habeck Colibretto" <h...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości
    news:1cvl7vmt641u6.dlg@habeck.pl...

    > Skorzysta ta, której on nie zgwałci siedząc w więzieniu.

    teoretycznie ten cały kram ma służyć resocjalizacji, czyli powinny wszystkie
    skorzystać, bowiem ma juz więcej nie gwałcić. W praktyce dość marnie akurat w
    tym wypadku działa i pewnie bardzie by się - przynajmniej niektórym - leczenie
    przydało, niż zakład karny.

  • 142. Data: 2007-01-03 21:14:28
    Od: castrol <j...@w...wp.pl>

    Harry napisał(a):

    > No do tego dochodzi sprawa , czemu rodzice puscili 14 latke na dyskoteke
    > gdzie sie pije alkochol,

    Po pierwsze alkohol, a po drugie czy jest to zabronione? Tego alkoholu
    nie mogla spozywac, poniewaz nikt nie mial prawa jej go sprzedac.

    Jacek

  • 143. Data: 2007-01-04 21:35:26
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > Jasssne. Po kiego nosi taka krótką kieckę, nie? No i jak kobieta mówi
    > NIE, to znaczy tak:-/

    ciut upraszzczasz, ja mowie o sytuacji gdy jest w trakcie za jej zgoda

    > Tak tak, teraz gumofilco karatte będa wykładnikami tego, co jest
    > gwałtem, a co nie jest, w ogóle zaczną nam normy wyznaczać. Weź
    > przestań.
    > To jak Ty tak, to ja obiema rękami podpisuję się pod preparowaniem
    > fałszywych dowodów tylko po to, żeby takich, co maja "chwilową
    > niepoczytalność" wg. Twojej definicji pakować do pudła za gwałt. a co,
    > jak chcesz stosowania prawa pięści, to wiedz, że działa ono w obie
    > strony ( ale mózg czasem jest silniejszy, bo sprytniejszy).

    to wyobraz sobie czy osoba ktora jest w trakcie (za zgoda rzekomej
    ofiary) jest w stanie sie powstrzymac gdy w trakcie jej sie odwidzi ?
    I czy racjonalnie wtedy mysli jezlei w ogole mozna o mysleniu mowic.

  • 144. Data: 2007-01-05 11:32:04
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > ciut upraszzczasz, ja mowie o sytuacji gdy jest w trakcie za jej zgoda

    No jasne, bo dyskusja była o odwracaniou kota ogonem, a nie o gwałcie.

    > to wyobraz sobie czy osoba ktora jest w trakcie (za zgoda rzekomej
    > ofiary) jest w stanie sie powstrzymac gdy w trakcie jej sie odwidzi ?
    > I czy racjonalnie wtedy mysli jezlei w ogole mozna o mysleniu mowic.

    Ty sobie wyobraź autentyczną ( czyli nie z wyobrażeń Reni i Endrju he
    hehe) ofiarę, której się "odwiduje "w trakcie. Jak sie potrafi przyjąć
    do wiadomości "NIE!", to "w trakcie mozna zająć się czym innym, niż
    myśleniem.

    Justyna

  • 145. Data: 2007-01-05 15:52:44
    Od: "Wojciech \"Spook\" Sura" <spook.no@unwanted_mail.op.pl>

    krys wrote:
    > Ty sobie wyobraź autentyczną ( czyli nie z wyobrażeń Reni i Endrju he
    > hehe) ofiarę, której się "odwiduje "w trakcie.

    Ludzie, ale wy sobie potraficie problemy robić. Kiedy dojdziecie do analizy
    tego, czy domniemana ofiara chce czy nie chce pomiędzy 1:00 a 1:15, w
    trakcie?

    Pozdrawiam -- Spook.

    --
    ! ._______. Warning: Lucida Console sig! //) !
    ! || spk || www.spook.freshsite.pl / _ """*!

  • 146. Data: 2007-01-06 11:07:08
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > No jasne, bo dyskusja była o odwracaniou kota ogonem, a nie o gwałcie.

    piszesz rzekomo moje zdanie od dupy strony, ja nic nie pisalem o tym ze
    gdy kobieta posiada krotka spodniczke to chce by ja zgwalcono i to
    usprawiedliwia dzialanie sprawcy, tylko o przypadku gdy za jej zgoda
    dochodzi do stosunku i jej w trakcie sie odwidzi, w takimmomencie mozna
    miec watpiwosci co do poczytalnosci w trakcia trwania tego gwaltu, -bo
    nie przeczylem mistrzu ze to moze byc gwalt - sprawcy, bo chyba zdajesz
    sobie sprawe ze aby czlowiek odpowiedzial za to co zrobil nie wystarczy
    sam skutek w postaci zgwalcenia. Wyobraz sobie ze dochodzisz a Twoj
    partner nagle mowi, nie nie chce, i pomysl czy bylabys w stanie
    zapanowac nad soba i przestac, bo w sweitle twojego rozumienia,
    popelnila bys gwalt i powinnas pojsc za to siedziec.

    P.

  • 147. Data: 2007-01-06 13:50:34
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

    > chyba zdajesz sobie sprawe ze aby czlowiek odpowiedzial za to co
    zrobił nie wystarczy sam skutek w postaci zgwalcenia.

    Czy Ty rozumiesz, co sam napisałeś? Gwałt dokonany nie wystarczy , żeby
    za niego odpowiedzieć. To ja nie podejmuję się z Tobą dyskutować

    Justyna

  • 148. Data: 2007-01-06 22:30:38
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    krys napisał(a):

    > zrobił nie wystarczy sam skutek w postaci zgwalcenia.
    >
    > Czy Ty rozumiesz, co sam napisałeś? Gwałt dokonany nie wystarczy , żeby
    > za niego odpowiedzieć. To ja nie podejmuję się z Tobą dyskutować

    KURWA!, by odpowiedziec za czyn karalny trzeba byc swiadomym w momencie
    jego popelnienia, trzeba byc kurwa mac poczytalnym. A wtakim przypadku
    mozna miec powazne watpliwosci co do tego faktu jezlei dzieje sie to
    wlasnie w takim momencie, Jezeli nie potrafisz czytac zezrozumieniem to
    nie dyskutuj lepiej z nikim. Nie napisalem ze sam fakt zajscia gwaltu
    nie swiadczy o poplenieniu czynu karalnego a to ze nie swiadczy jeszcze
    o odpowiedzialnosci sprawcy.Bo moze miec miejsce czyn zabroniony ale
    sprawca ze wzgledu na niepoczytalnosc czy chwilowa niepoczytalnosc moze
    pozostac bezkarnym.

    koncze bo mi sie juz nie chce szukac tego watku.

    P.

  • 149. Data: 2007-01-07 11:57:34
    Od: krys <k...@p...onet.plys>

    Sowiecki Agent napisał(a):

> [...]
    > A wtakim
    > przypadku mozna miec powazne watpliwosci co do tego faktu jezlei

    Przemusiu drogi, jeżeli nie potrafisz panować nad emocjami, to lepiej
    odłóż grupy na bok. I lepiej nie zbliżaj się do kobiet, żebyś potem nie
    musiał sobie niepoczytalności wymyślać.

    > Jezeli nie potrafisz czytac
    > zezrozumieniem to nie dyskutuj lepiej z nikim.

    Jeżeli nie potrafisz jasno wyrazić tego, co chcesz przekazać, to wiesz -
    "nie dyskutuj lepiej z nikim". Napisałeś czarno na białym.

    > koncze bo mi sie juz nie chce szukac tego watku.

    Amen.

    Justyna

  • 150. Data: 2007-01-07 19:45:33
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    > Przemusiu drogi, jeżeli nie potrafisz panować nad emocjami, to lepiej
    > odłóż grupy na bok.

    jezeli przekrecasz dwukrotnie zrzedu moje wypowiedzi w celu wyszydzenia
    ze mnie to si enie dziw ze nie mam ochoty z Toba grzecznie rozmawiac

> [...]
    >
    > Jeżeli nie potrafisz jasno wyrazić tego, co chcesz przekazać, to wiesz -
    > "nie dyskutuj lepiej z nikim". Napisałeś czarno na białym.

    powtorzylem dokladnie to samo co wczesniej napisalem

    P.