  • 51. Data: 2015-10-24 23:10:43
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    RadoslawF wrote:

    > Ten kto idzie tam pierwszy raz owszem.
    > Zapomniałeś.

    najwyrazniej nie dorosłeś do szkoły jak do niej szedłeś.
    Ja sie nie mogłem doczekać.
    Moze dlatego, ze nie miałem koszmarów z przedszkoła i zerówki bo nikt
    mnie nie zmuszał do chodzenia.

  • 52. Data: 2015-10-25 21:51:07
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-24 o 16:38, RadoslawF pisze:
    > W przypadku kalectwa część odpowiedzialności przechodzi na firmy
    > ubezpieczeniowe. To ile dolarów chcesz przegrać ?
    Chcesz mnie rozśmieszyć, czy nie znasz kwot ubezpieczeń szkolnych?

    > I w dalszym ciągu chciałbym przeczytać jakiej konsekwencji
    > wobec nauczyciela i szkoły spodziewasz się w przypadku siniaka ?
    Wiele zapewne zależy od tego co to za siniak i skąd się wziął. Przede
    wszystkim oczekiwałbym równouprawnienia. Gdy moja córka chodziła z
    posiniaczonymi nogami (drzewa, taekwondo itp), to zaraz pojawiło się
    zainteresowanie i trzeba było się niemal tłumaczyć, że nie jest się
    wielbłądem. Gdy wróciła z wybitym mleczakiem (na szczęście tylko), to
    nagle okazało się, że nikt nic nie wie, a w ogóle to o co chodzi??

    Maciek

  • 53. Data: 2015-10-25 21:52:37
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-24 o 16:41, RadoslawF pisze:
    > Nie są.
    > Po zmianie ustroju kiedy zmieniły się wysokości opłat okazało
    > się że spadło zainteresowanie przedszkolami.
    > Kiedy były praktycznie za darmo wszyscy się pchali, kiedy
    > trzeba było płacić część nagle znalazła nudzące się babcie
    > czy ciocie.
    Chyba w statystykach. Szkoda, że w realu jakoś tego nie widać.

    Maciek

  • 54. Data: 2015-10-25 21:55:54
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-24 o 16:36, RadoslawF pisze:
    > Ten kto idzie tam pierwszy raz owszem.
    > Zapomniałeś.
    Nie pamiętam, żebym miał jakieś problemy, ale to dawno było, poza tym
    byłem wcześniej w przedszkolu, więc zdążyłem przywyknąć do tego chorego
    systemu :->

    Maciek

  • 55. Data: 2015-10-26 08:39:06
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > Nie są.
    > Po zmianie ustroju kiedy zmieniły się wysokości opłat okazało
    > się że spadło zainteresowanie przedszkolami.

    Po zmianie ustroju to ja miała dziecko w wieku przedszkolnym i dokładnie
    pamiętam, co się działo.

    > Kiedy były praktycznie za darmo wszyscy się pchali, kiedy
    > trzeba było płacić część nagle znalazła nudzące się babcie
    > czy ciocie.

    Do 5. godzin gmina i tak musiała zapewnić opiekę, płaciło się za wyżywienie.
    Problem kasy znikał, kiedy znikało przedszkole gminne.
    Ani przedszkole, ani szkoła NIE MUSI uczyc dzieci współżycia w grupie.
    Do tego wystarczy plac zabaw, klub malucha, świetlica wiejska, dzieci
    sasiadów zza płota.

    > To moje zwrócenie uwagi na twoje podejście do dyskusji.
    > Jak rozumiem na tyle trafne że zabolało.

    Żarty się Ciebie trzymają.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 56. Data: 2015-10-26 08:40:29
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > najwyrazniej nie dorosłeś do szkoły jak do niej szedłeś.
    > Ja sie nie mogłem doczekać.
    > Moze dlatego, ze nie miałem koszmarów z przedszkoła i zerówki bo nikt
    > mnie nie zmuszał do chodzenia.

    I poszedłeś do szkoły taki nienauczony współżycia w grupie?

    J.

    www.kontestacja.com

  • 57. Data: 2015-10-26 11:57:42
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 23 Oct 2015 06:43:53 -0700 (PDT), w
    <0...@g...c
    om>, Kris
    <k...@g...com> napisał(-a):

    > W mojej rodzinnej wiosce- pewnie poniżej 1000 mieszkańców(cała Gmina liczy 11tys) w
    ostatnich latach powstały 3 przedszkola- prywatne. Tłoku nie ma wszystkie jakoś
    funkcjonują.

    Skoro powstały prywatne, tzn. że w państwowym brakowało miejsc.

  • 58. Data: 2015-10-26 13:24:29
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sat, 24 Oct 2015 16:38:16 +0200, w <n0g54j$i9n$2@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > W przypadku kalectwa część odpowiedzialności przechodzi na firmy
    > ubezpieczeniowe.

    Rozweseliłeś mnie :).

    Musiałbyś sądzić się z gminą (w sumie to chyba nawet lepsze niż z
    towarzystwem).

  • 59. Data: 2015-10-26 13:25:43
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Sat, 24 Oct 2015 16:41:51 +0200, w <n0g5ba$ir8$1@node1.news.atman.pl>,
    RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(-a):

    > Po zmianie ustroju kiedy zmieniły się wysokości opłat okazało
    > się że spadło zainteresowanie przedszkolami.

    Chyba przegapiłeś ostatnie zmiany (rok temu). Przedszkola teraz są za
    symboliczne opłaty.

  • 60. Data: 2015-10-26 13:27:23
    Od: "rg" <n...@o...pl>

    Fri, 23 Oct 2015 13:16:03 -0500, w <n0dtd2$9qs$1@dont-email.me>, witek
    <w...@g...pl.invalid> napisał(-a):

    > Ale żłobek i przedszkole jest tylko i wyłącznie dla rodziców bo nie
    > mają co z dziećmi zrobić jak sami muszą iść do roboty.

    Bzdury. Żaden rodzic nie nauczy tyle w domu ile dziecko nauczy się w
    przedszkolu. I nie piszę o wiedzy książkowej.