  • 131. Data: 2015-10-29 20:33:58
    Temat: Re: sześciolatek w szkole - wyjaśnienie
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-29 o 09:06, Maciek pisze:

    > Widzisz Watsonie, szkolna zerówka, czy może szkolny oddział przedszkolny
    > zarządzany jest zazwyczaj przez władze szkolne, które mają głęboko w d*
    > takie popierdułki i zajmują się ważniejszymi sprawami. Jeśli w szkole
    > brakuje kasy na papier toaletowy, a na pierwszym zebraniu ustala się ile
    > rodzice zakupią ryz papieru, żeby nauczycielki miały na czym pracować,
    > to o jakim zwiększeniu zatrudnienia piszesz? :->

    Jako rodzic w dupie mam braki finansowe szkoły.
    Ma być nie gorzej niż w przedszkolu i koniec.
    Tyle że mam pełną świadomość że zmusić szkołę mogę tylko
    przez sąd a sprawa potrwa dłużej niż pobyt dziecka w zerówce.

    Pozdrawiam

  • 132. Data: 2015-10-29 20:35:47
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-29 o 20:33, RadoslawF pisze:
    > Jako rodzic w dupie mam braki finansowe szkoły.
    > Ma być nie gorzej niż w przedszkolu i koniec.
    > Tyle że mam pełną świadomość że zmusić szkołę mogę tylko
    > przez sąd a sprawa potrwa dłużej niż pobyt dziecka w zerówce.
    No i sam widzisz, dlaczego to właśnie tak się kręci :-)

    Maciek

  • 133. Data: 2015-10-29 20:37:51
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-29 o 10:41, krys pisze:

    > Odpowiedz na Twoją sugestię na temat tego, co ja wiem, brawo.
    > Cały cytat:
    >
    > "> Ktoś kto w pewnym momencie nie wie o czym piszemy
    >
    > A to są Twoje wymysły."

    To nie był wymysł tylko odpowiedź na twoje pytanie:
    "A mówimy o życiu, czy o wirtualnym życiu?" z którego wynika
    że jednak nie wiesz o czym rozmawiamy.

    Pozdrawiam

  • 134. Data: 2015-10-29 20:39:55
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-29 o 09:03, Maciek pisze:

    > Wydawało mi się, że pisałeś jakoby dzieci nie chodziły do przedszkola,
    > więc lepiej, żeby sześciolatki pchnąć do szkół (to się czegoś nauczą).
    > Niniejszym informuję, że od jakiegoś czasu sześciolatki miały obowiązek
    > przedszkolny (tak jak teraz mają pięciolatki). Dyskusji o obowiązku
    > przedszkolnym od trzeciego roku życia nie było (i mam nadzieję, że nie
    > będzie).

    Był obowiązek chodzenia do zerówka a nie do przedszkola.
    I dlatego nie dotyczył cztero czy pięciolatków tylko sześciolatki.

    Pozdrawiam

  • 135. Data: 2015-10-30 09:55:54
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Był obowiązek chodzenia do zerówka a nie do przedszkola.
    > I dlatego nie dotyczył cztero czy pięciolatków tylko sześciolatki.

    NIe pisz bzdur ajk nie wiesz.
    Był obowiązek pszedszkolny co oznacza, że dziecko 6-letnie musi łazić abo do
    zeruwki, albo, co było częstsze do pszedszkola.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)

  • 136. Data: 2015-10-30 11:43:04
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2015-10-30 o 09:55, Stokrotka pisze:

    > NIe pisz bzdur ajk nie wiesz.
    > Był obowiązek pszedszkolny co oznacza, że dziecko 6-letnie musi łazić
    > abo do zeruwki, albo, co było częstsze do pszedszkola.

    Dlaczego zerówki w przedszkolu nie nazywasz zerówką tylko
    przedszkolem ? Był obowiązek chodzenia do zerówki nieważne czy
    była w szkole czy przedszkolu.
    A ludzi twierdzących że obowiązek ten był obowiązkiem przedszkolnym
    lub szkolnym uważam ze inteligentnych inaczej.

    Pozdrawiam

  • 137. Data: 2015-10-30 11:52:05
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    witek wrote:

    > I super jesli nauczyli sie tego sami a nie pod przymusem
    > Ale dlaczego zmuszac do tego pozostalych?

    No ja właśnie tego nie wiem.
    Bo ja jestem zdania, że każde dziecko rozwija się w swoim rytmie, i lepiej
    się nauczy tego, na co jest gotowe, niż tego, co go w ogóle w danej chwili
    nie interesuje.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 138. Data: 2015-10-30 11:54:34
    Od: krys <k...@p...onet.pl>

    RadoslawF wrote:

    > To nie był wymysł tylko odpowiedź na twoje pytanie:
    > "A mówimy o życiu, czy o wirtualnym życiu?" z którego wynika
    > że jednak nie wiesz o czym rozmawiamy.

    Nie będę wygrzebywać całej historii. Dostałeś cały cytat, możesz się kłócić
    z faktami.

    J.

    www.kontestacja.com

  • 139. Data: 2015-10-30 14:21:52
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-10-30 o 11:43, RadoslawF pisze:
> [...]
    > A ludzi twierdzących że obowiązek ten był obowiązkiem przedszkolnym
    > lub szkolnym uważam ze inteligentnych inaczej.
    Ciekawie prawisz. Zerówka zawsze była przedszkolem. W szkole była
    organizowana jako oddział przedszkolny, a nie normalna klasa podlegająca
    pod szkołę. Widać to nawet przy giertychowskim obowiązku noszenia
    mundurków, który nie obejmował przedszkoli, w związku z tym w "mojej"
    szkole obowiązek ten nadal nie obejmuje klas 0 :->

    Maciek

  • 140. Data: 2015-10-30 18:12:19
    Od: "Stokrotka" <o...@g...pl>

    > Dlaczego zerówki w przedszkolu nie nazywasz zerówką tylko
    > przedszkolem ?
    Nie było czegoś takiego jak zeruwka w pszedszkolu, zdażało się za to
    pszedszkole w szkole. Były też dopuszczale zajęcia z dziećmi w pszedszkolu z
    dziećmi na kilka godzin: bez obiadu, ale pod opieką pszedszkolanki. To nie
    to samo co zeruwka.
    są inne warunki: nie ma ławek, dzieci nie są uczone a bawią się w grupie,
    hoć zabawy często są dydaktyczne i kierowane pszez pszedszkolankę, ale to
    nie to samo co szkoła, ani nie to samo co zeruwka. Lista sprawdzana jest raz
    na tydzień, a nie co dzień itp itd.

    > Był obowiązek chodzenia do zerówki nieważne czy
    > była w szkole czy przedszkolu.

    NIE BYŁO.

    > A ludzi twierdzących że obowiązek ten był obowiązkiem przedszkolnym
    > lub szkolnym uważam ze inteligentnych inaczej.

    BYŁ obowiązek PSZEDSZKOLNY, a pszedszkole to nie to samo co szkoła.
    NIGDY nie było obowiązku zeruwki.

    --
    (tekst bez: ó, ch, rz i -ii)