  • 21. Data: 2009-11-06 07:02:15
    Temat: Re: szczepionki na swinska grype
    Od: Krzysztof 'kw1618' z Warszawy <a...@m...www.pl>

    Dnia Fri, 6 Nov 2009 00:44:29 +0100, Zygmunt napisał(a):

    > Jest bardzo silny lobbing firmy farmaceutycznej na ministerstwo aby zamówiło

    Znany od lat sposób na sprzedaż własnych produktów i usług jakiejkolwiek
    branży by to nie dotyczyło, każdy producent w mniej lub bardziej uczciwy
    sposób stara się upłynnić swój towar.

    Przecież podobnie było z margaryną.

    Temat zdrowia jest drażliwy.

    Jeśli płatnikiem jest Rząd zazwyczaj jest tak, że uda się narzucić większą
    marżę na produkt, a co za tym idzie więcej zarobić. Wielość słuzb w naszym
    kraju daje nadzieję że czuwają i jeśli ktoś na tym w nieuczciwy sposób
    zarobił istnieje szansa, że zostanie to wykryte, że jakiś tam % zarobku
    wróci z powrotem do budżetu w postaci grzywny.

    Jest też szansa na kolejną komisję śledczą w Sejmie

    Krzysztof 'kw1618' Warszawa - Ursynow
    grupy.3mam.net 'Kontakt' dla e-poczty
    DTP 2006
    http://foto.3mam.net/album2/DTP-2006/index.php

  • 22. Data: 2009-11-06 07:16:34
    Od: jureq <j...@X...to.z.adresu.Xop.pl>

    Dnia Thu, 05 Nov 2009 19:42:05 +0100, Robert Tomasik napisał(a):

    > W temacie się orientuję pobieżnie, ale zdaje się, że te szczepionki,
    > które ewentualnie Rząd by miał kupić, nie mogą być legalnie w Polsce
    > sprzedawane, bo nie są dopuszczone do sprzedaży. A ich dopuszczenie
    > wiąże się z pokryciem kosztów procedury, na co niespecjalnie chętni są
    > producenci.

    Jest jeszcze jedna przyczyna, że zajmuje się tym rząd. Rząd ma ochotę
    zafundować szczepienie niektórym licznym grupom urzędników/
    funkcjonariuszy (być może na koszt rządu) i równie licznym grupom
    ubezpieczonych (na koszt NFZ czyli wszystkich ubezpieczonych - także tych
    co właśnie zapisują się na planowe operacje w roku 2011).

  • 23. Data: 2009-11-06 08:12:42
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    > A kiedy ostatnio kilka godzin leżałeś przy ujemnej temperaturze w
    > krzakach?

    az tak ci sie udalo sponiewierac? ;)

  • 24. Data: 2009-11-06 09:17:01
    Od: Tomek <t...@o...pl>

    Dnia 06-11-2009 o 07:54:20 Krzysztof 'kw1618' z Warszawy
    <a...@m...www.pl> napisał(a):

    > szczepionka co do zasady to wirusy, które sztucznie pobudzają system
    > ochronny organizmu. Powyższe objawy są jak najbardziej normalne.

    A czy ja napisałem że nie są normalne? Po prostu wolę bardziej normalne
    36,6.

    --
    Tomek

  • 25. Data: 2009-11-06 12:30:30
    Od: "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la>

    Órzytkownik "jureq" napisał:
> [...]
    > ubezpieczonych (na koszt NFZ czyli wszystkich ubezpieczonych - także tych
    > co właśnie zapisują się na planowe operacje w roku 2011).

    jeśli miały by być to szczepionki wyłącznie dla rządu, a zwłąszcza dla
    rudego i jego POpaprańcuf to ja jestam za tym żeby im te szczepionki
    zafundować, nawet podwójne dawki, naprawdę warto!!!!:O)

  • 26. Data: 2009-11-06 16:42:51
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2009-11-06 13:30, Papa Smerf pisze:

    > jeśli miały by być to szczepionki wyłącznie dla rządu, a zwłąszcza dla
    > rudego i jego POpaprańcuf to ja jestam za tym żeby im te szczepionki
    > zafundować, nawet podwójne dawki, naprawdę warto!!!!:O)

    Wyjątkowo się zgadzam cały sejm to byłaby idealna grupa do testowania
    tego typu, niesprawdzonych leków. Wybilibyśmy w końcu całe to PO,
    walniętych na ćwiercmuski Kaczorowców, komuchów itd. Polska stała by się
    od razu lepszym miejscem :D

  • 27. Data: 2009-11-06 17:55:34
    Od: scream <n...@p...pl>

    Dnia 6 Nov 2009 06:51:20 +0100, januszek napisał(a):

    > Daruj sobie rebusy proszę i podaj źródło.

    Może jeszcze dostarczyc Ci do domu, i osobiscie przeczytac, bo Tobie sie
    nie chce? Poszukaj w google. EOT.

    --
    best regards,
    scream

  • 28. Data: 2009-11-06 19:00:25
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    Liwiusz pisze:

    > Minister Fedak mówiła -

    Chyba nie ta minister.

    --
    @2009 Johnson

  • 29. Data: 2009-11-06 19:11:16
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    scream napisał(a):

    > Może jeszcze dostarczyc Ci do domu, i osobiscie przeczytac, bo Tobie sie
    > nie chce? Poszukaj w google. EOT.

    W google sa li tylko plotki o tym, ze szczepionka powoduje (tu wstaw co
    tylko masz ochote) ;) W zasadzie nie moge znalezc tylko dowodow na to,
    ze zaszczepienie zamienili sie w kozy ;P

    j.

  • 30. Data: 2009-11-07 06:49:38
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Johnson pisze: