  • 1. Data: 2009-11-05 17:21:34
    Temat: Zwrot prezetu
    Od: "Coolina" <c...@o...pl>

    Koledze zona zaniedlugo miala rodzic. Dstal odemenie prezęt pempkowy. Niestety
    kobieta poroonila, czy mam prawo domagac sie zwrotu podarku?

  • 2. Data: 2009-11-05 17:28:15
    Temat: Re: Zwrot prezetu
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > kobieta poroonila, czy mam prawo domagac sie zwrotu podarku?

    hehe
    żeby zostać prawdziwo kolino musisz pisać z mojego adresu mondziole

    jk

  • 3. Data: 2009-11-05 17:32:00
    Od: "coolina" <c...@o...pl>

    > hehe
    > żeby zostać prawdziwo kolino musisz pisać z mojego adresu mondziole

    Ja sę prawdziwą cooliną a ty jestes marnom podrubom.

    Janian

  • 4. Data: 2009-11-05 17:49:47
    Od: "coolina" <c...@w...ppl>

    > żeby zostać prawdziwo kolino musisz pisać z mojego adresu mondziole

    to ty sie pod nas podszywasz.
    A pozatym zgodnie z definicjom pemkowego, daje się po odcięciu pempowiny,
    więc jeśli dałaś przed porodem to nie było to pepkowe więc sie zwrot nie
    należy

    Ania