  • 1. Data: 2009-11-05 20:40:51
    Temat: abonament R-T - jestem w szoku
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,72251
    38,Nie_placisz_abonamentu_radiowo_telewizyjnego__Poc
    zta.html

    "Rzecznik Poczty Zbigniew Baranowski wyjaśnia, że od kilku miesięcy łatwiej uzyskać
    informacje o tym, kto zalega z zapłatą. Stało
    się to prostsze po wprowadzeniu elektronicznego sposobu przyjmowania opłat za
    abonament"

    rozumiem, ze dotychczas baza klientow placacych za abonament byla tylko w wersji
    papierowej ???

    Icek

  • 2. Data: 2009-11-05 20:44:44
    Temat: Re: abonament R-T - jestem w szoku
    Od: spp <s...@o...pl>

    Icek pisze:

> [...]
    abonament"

    > rozumiem, ze dotychczas baza klientow placacych za abonament byla tylko w wersji

    Jest to wielce prawdopodobne. :)
    Mówimy o poczcie, oni nie doręczają listów e-mail. ;)

    --
    spp

  • 3. Data: 2009-11-05 21:24:15
    Od: "andreas" <a...@o...pl>

> [...]
    > abonament"
    >
    > rozumiem, ze dotychczas baza klientow placacych za abonament byla tylko w

    To jeszcze nic.
    Pewnego dnia przyszła mi informacja, że zalegam z opłatą za abonament.
    Zadzwoniłem na podany kontakt i powiedziałem, że nigdy nie rejestrowałem
    odbiornika i jeżeli jednak twierdzą, że tak zrobiłem, to niech mi przefaksują
    kopię tego mojego zgłoszenia. Rozmówczyni powiedziała, że nie może tego zrobić,
    gdyż zgodnie z przepisami niszczą dokumenty starsze niż (chyba) pięć lat. Do
    dziś się zastanawiam, czy mnie wkręcała, czy może jest blondynką, lub może
    jednak mówi prawdę.
    Byłoby fajnie, gdyby banki tak robiły z umowami na długoterminowe kredyty.

    --
    andreas

  • 4. Data: 2009-11-05 21:29:41
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Icek wrote:
    > http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,72251
    38,Nie_placisz_abonamentu_radiowo_telewizyjnego__Poc
    zta.html

    > "Rzecznik Poczty Zbigniew Baranowski wyja?nia, ?e od kilku miesiecy ?atwiej
    uzyskaae informacje o tym, kto zalega z zap?at?. Sta?o
    > sie to prostsze po wprowadzeniu elektronicznego sposobu przyjmowania op?at za
    abonament"

    > rozumiem, ze dotychczas baza klientow placacych za abonament byla tylko w wersji
    papierowej ???

    oczywiscie,
    pobieraniem w imieniu KRRITV zajmowala sie i dalej zajmuje sie poczta i
    to ona miala kartoteki.
    Srednio na jeza odpowiedzialne byly za to rejonowe obwody poczty wg
    starych 49 wojewodztw i tam byly kartoteki.

  • 5. Data: 2009-11-08 17:16:52
    Od: pbz <p...@t...pl>

    On Nov 5, 9:40 pm, "Icek" <i...@d...pl> wrote:
> [...]
    abonament"

    > rozumiem, ze dotychczas baza klientow placacych za abonament byla tylko w wersji

    Cóż... Sześć lat temu pracowałem w Centralnym Ośrodku Rozliczeniowym
    Poczty Polskiej w Bydgoszczy... Są tam bazy wszystkich przekazów
    pocztowych, rent i emerytur, a także jest baza danych opłat RTV. Już
    wtedy mogłem bez problemu sprawdzić jakie mam konto, jakie zaległości.
    Tyle, że jak widzę ośrodek ten ma kłopoty. Nawet nie płacą za swoją
    domenę: http://www.ppcor.org.pl ... Mimo że oddział ten jest oparty w
    100% na systemach komputerowych, to Za takie pieniądze nie pracuje tam
    żaden informatyk :) Jak ja pracowałem to było np. dwóch hydraulików
    (mgr inż instalacji sanitarnych), jakiś geograf i jeszcze ktoś mający
    jeszcze mniej pojęcia. Być może teraz oszczędzili na stronier
    internetowej i zatrudniki kogoś, kto im te dane z bazy wydobył :)

    --
    paweł ziemba