  • 1. Data: 2008-06-04 13:40:43
    Temat: świadek zmienić uzupełnić zeznanie w sądzie
    Od: k...@o...pl

    byłem świadkiem w sądzie w sprawie rozwodowej i chcę zmienić zeznanie
    i uzupełnić tylko jak i jakie są konsekwencje

  • 2. Data: 2008-06-04 16:55:54
    Temat: Re: świadek zmienić uzupełnić zeznanie w sądzie
    Od: kam <x#k...@w...pl#x>

    k...@o...pl pisze:
    > byłem świadkiem w sądzie w sprawie rozwodowej i chcę zmienić zeznanie
    > i uzupełnić tylko jak i jakie są konsekwencje

    zmiany?
    jakieś pół roku w zawieszeniu

    KG

  • 3. Data: 2008-06-04 19:35:53
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    a.googlegroups.com...

    Na czym te zmiany mają polegać? Chcesz uzupełnić zeznania o coś, co sobie
    przypomniałeś czy o czym sie dowiedziałeś? Czy chcesz poinformować sąd, że
    kłamałeś?

  • 4. Data: 2008-06-04 20:36:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    k...@o...pl pisze:

    > byłem świadkiem w sądzie w sprawie rozwodowej i chcę zmienić zeznanie

    Dożywocie ... w piekle.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 5. Data: 2008-06-04 21:14:38
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Johnson pisze:

    > Dożywocie ... w piekle.

    Ech, mi tam się marzy stare, dobre łamanie kołem ;->
    (do kłamstw, zwłaszcza pod przysięgą, mam dość średniowieczne podejście ;) )

  • 6. Data: 2008-06-05 05:38:11
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...SPAM_PRECZ.com>
    napisał

    > Ech, mi tam się marzy stare, dobre łamanie kołem ;->

    Plaskacz w ucho nie sprawił ci wystarczającej satysfakcji?

  • 7. Data: 2008-06-05 10:06:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Alek pisze:

    > Plaskacz w ucho nie sprawił ci wystarczającej satysfakcji?

    Masz jakiś problem, fajfusie?

  • 8. Data: 2008-06-10 12:39:47
    Od: "Nostradamus" <l...@p...fm>

    wiadomości news:24qkh5-g9s.ln1@ncc1701.lechistan.com...

    > Masz jakiś problem, fajfusie?

    To ty masz problem z psychiką, popierdułko.

    --
    Pzdr
    Leszek