  • 1. Data: 2008-06-04 11:32:09
    Temat: Dwa pytania - sprawy rodzinne
    Od: "cc cc" <a...@W...gazeta.pl>

    Na co zwraca najbardziej uwagę sąd przy orzeczeniach o pozbawienie praw
    rodzicielskich ojca małoletniego dziecka?

    Przemoc fizyczna nie wchodzi w grę, psychiczna i ekonomiczna w stosunku do
    zony &#8211; tak.
    Wiem, że ma dziwne poglądy np. na leczenie dziecka [sok z cytryny zamiast
    antybiotyku na zapalenie ucha] &#8211; ale na co jeszcze zwrócić uwagę? Może można
    coś gdzieś poczytać na ten temat?

    Druga sprawa to może ktoś wie &#8211; chodzi o umotywowanie wniosku o zgode sądu na
    przewiezienie dziecka z Woch do Polski bez zgody ojca. Ojciec jest tam &#8222;nulla
    tenente&#8221; [mogłęm przekręcic nazwę] co odpowiada naszemu bankrutowi &#8211;
    matka
    może swobodnie dostac pracę w Polsce. Tu tez proszę w miarę możliwości o
    jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę motywując wniosek.

    Mam taki pomysł, żeby składać wniosek o separację i alimenty &#8211; a jak umotywuje
    że nie ma z czego płacic bo jest bankrutem &#8211; wtedy wniosek o zgodę na wyjazd
    do PL.

    Z góry dziękuję.

  • 2. Data: 2008-06-04 13:00:07
    Temat: Re: Dwa pytania - sprawy rodzinne
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    cc cc wrote:

    > Na co zwraca najbardziej uwagę sąd przy orzeczeniach o pozbawienie praw
    > rodzicielskich ojca małoletniego dziecka?

    zaprzestanie kontaktu z dzieckiem.

    > Przemoc fizyczna nie wchodzi w grę, psychiczna i ekonomiczna w stosunku do
    > zony &#8211; tak.

    to sie kwalifikuje do rozwodu, nie pozbawienia praw rodzicielskich

    > Wiem, że ma dziwne poglądy np. na leczenie dziecka [sok z cytryny zamiast
    > antybiotyku na zapalenie ucha] &#8211; ale na co jeszcze zwrócić uwagę? Może można
    > coś gdzieś poczytać na ten temat?

    do leczenia wystarcza zgoda jednego rodzica.
    jak bedzie takie cuda wyczynial to mozna sie uczepic wątku o narażenie
    zdrowia dziecka.
    Bardziej po udokumentowanej takiej sprawy, że rodzić nie pozwalał leczyć
    dziecka wystąpiłbym o ograniczenie praw rodzicielskich w zakresie
    decydowania o leczeniu dziecka
    na całkowite pozbawienie praw nie ma szans

> [...]
    umotywuje
    > że nie ma z czego płacic bo jest bankrutem &#8211; wtedy wniosek o zgodę na wyjazd
    a ty gdzie to chcesz składac we Włoszech czy w Polsce?
    i zapomnij o separacji, składsz wniosek o rozwód.

  • 3. Data: 2008-06-04 20:35:05
    Od: Johnson <j...@n...pl>

    cc cc pisze:

    > Wiem, że ma dziwne poglądy np. na leczenie dziecka [sok z cytryny zamiast
    > antybiotyku na zapalenie ucha]

    To ma bardzo zdrowe podejście. Nadmiar antybiotyków jest szkodliwy.

    --
    @2008 Johnson
    "Jest coraz gorzej..."

  • 4. Data: 2008-06-04 20:54:00
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    Johnson wrote:

    > To ma bardzo zdrowe podejście. Nadmiar antybiotyków jest szkodliwy.

    to zalezy kiedy.
    Czasami kazda minuta jest istotna.