1. Data: 2002-09-14 17:03:48
Temat:swiadectwa karalnosci
Od:machloy <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

witam,

czy uzyskanie `swiadectwa karalnosci` cos kosztuje ?

dzieki
w.w.

p.s.
`swiadectwo karalnosci` - chyba sie nie pomylilem ...
kazda doodatkowa informacja - uwaga zwiazana z tematem jest mile widziana

2. Data: 2002-09-14 18:14:14
Temat:Re: swiadectwa karalnosci
Od:s...@i...pl (Sebastian D-D) szukaj wiadomości tego autora

> witam,
>
> czy uzyskanie `swiadectwa karalnosci` cos kosztuje ?

Hmmm - no takie swiadectwa dostaje sie bezplatnie po kazdorazowym wyjsciu z
pudla. :)

Odwiedzaj mnie codziennie! >>> http://link.interia.pl/f164f

3. Data: 2002-09-14 18:19:50
Od:"pix" <p...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "Sebastian D-D" <s...@i...pl> napisal w wiadomosci
.
> Hmmm - no takie swiadectwa dostaje sie bezplatnie po kazdorazowym
> wyjsciu z pudla. :)

A moze sie zgubilo i teraz potrzebny jest jakis duplikat ? ;-)

Pix

4. Data: 2002-09-14 19:30:39
Od:"zwan" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Uzytkownik "machloy" <w...@w...pl> napisal w wiadomosci
> [...]
> `swiadectwo karalnosci` - chyba sie nie pomylilem ...
> kazda doodatkowa informacja - uwaga zwiazana z tematem jest mile widziana

Takie zaswiadczenie nazywa sie zaswiadczenie o NIE karalnosci i uzyskuje sie
je w sadzie
Jest to platne i z tego co wiem jest to wazne przez okres ok. 6 m-cy

Takie zaswiadczenie w przypadku osoby karanej posiada wpis z jakiego
paragrafu sie siedzialo

Jest to standardowy dokument np przy wystepowaniu w przetargach w
zamówieniach publicznych.

Darek

5. Data: 2002-09-14 20:38:16
Od:"Stefan M." <s...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

> Takie zaswiadczenie nazywa sie zaswiadczenie o NIE karalnosci i uzyskuje
sie
> je w sadzie
> Jest to platne i z tego co wiem jest to wazne przez okres ok. 6 m-cy

Koszt uzyskania takiego zaswiadczenia to 50 PLN (znaczek oplaty sadowej).

Pozdrowienia,

S.M.

6. Data: 2002-09-14 23:40:44
Od:machloy <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Stefan M. wrote:

> sie

> Koszt uzyskania takiego zaswiadczenia to 50 PLN (znaczek oplaty sadowej).
>
> Pozdrowienia,
>
> S.M.

wielkie dzieki !
& pzdrw

pzdrw
w.w.

7. Data: 2002-09-14 23:43:42
Od:machloy <w...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

Sebastian D-D wrote:

> Hmmm - no takie swiadectwa dostaje sie bezplatnie po kazdorazowym wyjsciu z
> pudla. :)

jak to jest ? jak siedzialem to dostaje darmo,
a jak jestem niekarany to musze placic ? :)

pzdrw
w.w.

8. Data: 2002-09-15 07:59:50
Temat:Odp: swiadectwa karalnosci
Od:"KaskA" <k...@t...pl> szukaj wiadomości tego autora

a to przy okazji dolacze jeszcze jedno pytanie
czy trzeba sie do sadu osobiscie udac? czy mozne taki druk odebrac inna
osboa a ja tylko odbieram?
dzieki
kaska

9. Data: 2002-09-15 12:46:17
Od:"GreG" <g...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

> a jak jestem niekarany to musze placic ? :)

Jak jestes niekarany to mozesz conajwyzej
otrzymac oswiadczenie o niekaralnosci.

GreG

10. Data: 2002-09-16 06:13:04
Od:"zwan" <z...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

Użytkownik "KaskA" <k...@t...pl> napisał w wiadomości
> a to przy okazji dolacze jeszcze jedno pytanie
> czy trzeba sie do sadu osobiscie udac? czy mozne taki druk odebrac inna
> [...]

Nie musisz stawić się w sądzie osobiście
Można załatwić to przez osobę nawet nie związaną w żaden sposób z Tobą.

W wielu firmach szef wysyła pracownika z dokumentem do sądu i to zupełnie
wystarczy

Darek