  • 1. Data: 2002-09-14 15:16:27
    Temat: zarobki
    Od: "Stefek Burczymucha" <k...@w...pl>

    Czy muszę odpowiadać na pytania policji drogowej ile zarabiam? Dzisiaj
    odmówiłem podać gdyż gość wlepił mandat (pln i pkt) a potem powiedział że to
    może zmienić o ile podam mu ile zarabiam. Jeśli dużo to podwoi stawki.

    Napisał utrudnianie.......

  • 2. Data: 2002-09-14 19:17:31
    Temat: Re: zarobki
    Od: Beerman <b...@d...com.pl>

    Dnia Sat, 14 Sep 2002 17:16:27 +0200, uzytkownik "Stefek Burczymucha"
    <k...@w...pl> znuzony oparl sie o klawiature i wyszlo z tego
    co nastepuje:

    >Czy muszę odpowiadać na pytania policji drogowej ile zarabiam? Dzisiaj

    Nie masz obowiazku. Masz prawo odmowic odpowiedzi na ankiete osobowa.

    --
    _______ b...@d...com.pl ______ ___ _GG:235429___ICQ:37186302_
    \____ PGP Key ID : 0x7E9C34CA ___/ / _ )___ ___ ___,__ _ ___ ___\

  • 3. Data: 2002-09-15 09:54:06
    Od: "Stefek Burczymucha" <k...@w...pl>

    Użytkownik "Beerman" <b...@d...com.pl> napisał w wiadomości
> [...]
    | co nastepuje:

    | Nie masz obowiazku. Masz prawo odmowic odpowiedzi na ankiete osobowa.

    A czy w sądzie będę musiał, czy mogę odmówić podania kwoty zarobków. W moim
    kontrakcie z firmą jest napisany paragraf, że mam zachować w tajemnicy
    wysokość zarobków. Mogę się zwrócić do sądu aby wyciągnęli to od firmy?