    From: "Miras krk" <mirek@poczta_wytnijto_streamcn.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: sublicznik
    Date: Sun, 12 Feb 2006 22:29:41 +0100

    witam Grupę,
    mieszkam w domu dwukondygnacyjnym. Na dole mieszkała babcia, ja z rodziną na
    górze. Zamontowałem sublicznik, aby móc dokładnie rozliczać się z babcią.
    Babcia zmarła, mieszkam z rodziną w domu sam. Sublicznik nie jest mi już do
    niczego potrzebny. czy mogę go sam zdemontować, czy muszę wołać ZE? Wiem, że
    wskazania licznik ich nie interesują bo to tylko informacyjnie dla mnie, ale
    na liczniku są plomby i nie chciałbym się narazić na nieprzyejmności.

    pzdr
    Miras krk