    From: "Artur Ch." <s...@r...pbz>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: sublicznik
    Date: Tue, 14 Feb 2006 19:22:59 +0100

    Dnia 12 lut o godzinie 22:29, na pl.soc.prawo, Miras krk napisał(a):

    > witam Grupę,
    > mieszkam w domu dwukondygnacyjnym. Na dole mieszkała babcia, ja z rodziną na
    > górze. Zamontowałem sublicznik, aby móc dokładnie rozliczać się z babcią.
    > Babcia zmarła, mieszkam z rodziną w domu sam. Sublicznik nie jest mi już do
    > niczego potrzebny. czy mogę go sam zdemontować, czy muszę wołać ZE? Wiem, że
    > wskazania licznik ich nie interesują bo to tylko informacyjnie dla mnie, ale
    > na liczniku są plomby i nie chciałbym się narazić na nieprzyejmności.

    Z Twojego opisu wynika że to "podlicznik" - więc nie była zawarta umowa o
    sprzedaż energii z ZE.
    Możesz go śmiało bez obawy zdemontować.
    Te plomby które są na liczniku są dla potrzeb "obudowy" - tzw.
    legalizacyjne - chodzi o to że nikt nie powołany nie grzebał we wnętrzu
    licznika.
    ZE zakłada plomby "na klapce" gdzie podłączane są przewody WLZu
    doprowadzające energię i przewody wychodzące w stronę instalacji odbiorcy.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany