  • 1. Data: 2003-11-26 10:54:50
    Temat: studia doktoranckie
    Od: "magda" <m...@p...onet.pl>

    Przez rok byłam na doktoranckich, Przez rok spotykałam sie z promotorem,
    było OK
    Przed zakończeniem pierwszego roku, zostałam skreslona z listy doktorantów.
    Dostałam pismo że ,moja wizja pracy jest sprzeczna z wizja promotora. Po
    roku spotkań (2 razy w miesiącu, po uzgodnieniu tematu, po zaliczeniu
    pierwszego semestru) zostałm skreslona. Nie odwoływałam sie bo nie chciałam
    z tą uczelnią mieć cokolwiek wspólnego
    Dzisiaj dostałam wezwanie do zwrotu stypendium około 6000zł. powołuja sie na
    artykuł iż
    "osoba skreslona zobowiazana jest do zwrotu stypendium. kwota może być
    obnizona przez rektora"

    W artukule 13 paragrafu 1 (rozporzadzenie MEN z 10 czerwca 1991 w sprawie
    stypendiów naukowych jest dodatkowo iż: " obowiazek zwrotu stypendium nie
    dotyczy osób, które zrezygnowały na I roku z kontynuowania tych studiów"

    Czy mnie dotyczy ten zapis. ja nie zrezygnowałm tylko mnie wyrzucili ale
    byłam na pierwszym roku. Czy te przepisy sa aktualne czy zostały jakimś
    późniejszym rozporzadzeniem zmienione
    Co najlepiej zrobić w takiej sytuacji, tym bardziej że jestem nauczycielem z
    pensją 500zł netto miesięcznie
    dziękuję za pomoc
    magda