  • 1. Data: 2003-11-26 10:19:55
    Temat: Umowa sprzedarzy 50% samochodu
    Od: "Nicolas Semler" <n...@o...pl>

    Witam

    Jak sporządzić umowe sprzedarzy 50% wartosci samochodu na osobe z rodziny ?
    Czy wystarczy tradycyjny druk umowy-kupna sprzedarzy i jak zaznaczyć, że
    jest to
    tylko połowa samochodu ?

    Czy należy od tego płacić podatek w US ?

    Czy po sprzedaniu 50% samochodu nowy współwłaściciel może być figurować jako
    pierwszy w dowodzie rejestracyjnym ?

    Pozdrawiam
    Nicco

  • 2. Data: 2003-11-26 20:50:05
    Temat: Re: Umowa sprzedarzy 50% samochodu
    Od: "Marcin Olender" <d...@g...pl>

    Użytkownik "Nicolas Semler" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    ?
    > Czy wystarczy tradycyjny druk umowy-kupna sprzedarzy i jak zaznaczyć, że

    Ja nie użył bym do tego druku, ale napisał po prostu umowe - X sprzedaje Y
    50% procent samochodu za Z złotych. Data, podpisy. Et voila.

    > Czy należy od tego płacić podatek w US ?

    Nie znam sie na podatkach, ale to chyba logiczne, że tak.

    > Czy po sprzedaniu 50% samochodu nowy współwłaściciel może być figurować
    jako
    > pierwszy w dowodzie rejestracyjnym ?

    Tak.

    Depi.

  • 3. Data: 2003-11-26 22:47:30
    Od: "NoMAD" <l...@W...TO.op.pl>

    Użytkownik "Marcin Olender" <d...@g...pl> napisał w wiadomości

    > Ja nie użył bym do tego druku, ale napisał po prostu umowe - X sprzedaje Y
    > 50% procent samochodu za Z złotych. Data, podpisy. Et voila.

    Ja bym napisal: .... sprzedaje udzial w prawie wlasnosci samochodu w
    wysokosci 1/2 tego prawa